کد خبر : 8828
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
123 views

مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه زیرساخت جاده‌ای:

ادامه پروژه چهار خطه کردن ساری ـ تاکام/ بخشی از پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

ادامه پروژه چهار خطه کردن ساری ـ تاکام/ بخشی از پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه زیرساخت جاده‌ای گفت‌: پیمانکار پروژه فعال است و پیش‌بینی ما این بوده تا پایان سال بخشی از مسیر تاکام به سمت گلورد چهارخطه خواهد شد.


به گزارش تیترشمال؛ درست است طرح چهاربانده کردن محور ساری ـ تاکام در کاهش بار ترافیکی این محور از اهمیت بسزایی برخوردار بوده ولی چند کیلومتر باقی‌مانده از ورودی گلورد تا سه راهی تاکام هنوز چهاربانده نشده که امیدواریم با رفع مشکل این عملیات نیز به اتمام برسد.

هنوز یادمان نمی‌رود مسافران بسیاری که از این مسیر روزانه به‌ویژه پایان هفته و ایام تعطیل درحال تردد بودند باتوجه به‌ حجم بالای تردد، حتی ساعت‌ها در ترافیک بودند؛ حتی وضعیت ترافیک در حدی بالا بود در برخی موارد جاده تبدیل به پارکینگ می‌شد.

چشم انتظار چندین ساله مردم منطقه با افتتاح این پروژه به پایان رسید و مردم منتظر پایان ادامه این طرح هستند تا دیگر نگرانی‌ها به‌طور کامل از بین رود.
سیدمرتضی حسینی مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه زیرساخت جاده‌ای در این‌باره گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: پیمانکار پروژه فعال است و بحث تملک و آزادسازی مسیر و حریم را در برنامه دارد.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است تا پایان سال بخشی از مسیر  تاکام به سمت گلورد چهارخطه خواهد شد.

مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه زیرساخت جاده‌ای با اشاره به دیواره‌سازی و ابنیه خاص و سایر موارد در این مسیر، گفت: باتوجه به روند کار، ادامه فعالیت را در سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.