کد خبر : 8855
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۱
104 views

صدای زنگ هفته تربیت بدنی در مازندران بدون مدیرکل به صدا درآمد!

صدای زنگ هفته تربیت بدنی در مازندران بدون مدیرکل به صدا درآمد!

به گزارش تیترشمال؛  ۲۶ مهرماه مصادف است با هفته تربیت بدنی! هفته‌ای به‌ نام ورزش و ورزشی‌ها که امسال در مازندران کمی این هفته رنگ و بوی متفاوتی به خودش گرفته است. رنگ و بویی نه چندان جالب! شاید این موضوع کمی عجیب باشد، اما واقعیت است، تاریخی که هیچ‌گاه در آن مدیرکل ورزش پرافتخار مازندران، آن را رها



به گزارش تیترشمال؛  ۲۶ مهرماه مصادف است با هفته تربیت بدنی! هفته‌ای به‌ نام ورزش و ورزشی‌ها که امسال در مازندران کمی این هفته رنگ و بوی متفاوتی به خودش گرفته است. رنگ و بویی نه چندان جالب!

شاید این موضوع کمی عجیب باشد، اما واقعیت است، تاریخی که هیچ‌گاه در آن مدیرکل ورزش پرافتخار مازندران، آن را رها نکرده و تاریخی که هیچ کجای آن، بیش از یک ماه بی‌مسؤولی به خود ندیده است.

ورزش مازندران مهد ورزش کشور است و هیچ تیمی از کشور نیست که بدون ورزشکاران مازنی روانه مسابقات شود. کم‌لطفی به ورزش مازندران همیشه بوده، اما این‌بار رها کردن ورزش مازندران ظلم بزرگی در حق این خطه ‌پر افتخار است.

قریب به یک ماه است ورزش مازندران مدیرکل ندارد و وزارت ورزش و جوانان برای ماخذ و منبع ورزش قهرمانی خود هیچ فکری نمی‌کند. گویا پایتخت‌نشینان راضی هستند که ورزش مازندران هر روز آسیب این اشتباه رو بخورند.

در هفته تربیت بدنی، حالا مازندران مدیرکل ندارد! مدیرکلی که شبانه ورزش مازندران را ترک کرد و بعد از آن استعفا، حالا ورزش مازندران کمتر از یک‌ماه است که هیچ مسؤولی ندارد!

این درحالی است که دستگاه ورزش یکی دو معاون هم دارد و می‌شود در طول این مدت طبق قانون، یکی از معاونان را تا زمان معرفی مدیرکل جدید، به عنوان سرپرست معرفی می‌کردند تا آنقدر ورزش مازندران بی‌در و پیکر نباشد.

اما در طول این مدت شنیده شده، بسیاری از مدیران از جمله مدیران درجه یک تا مدیران درجه پایین‌تر به شدت به دنبال مدیرکلی ورزش مازندران هستند تا شاید جانشین رنگرزی شوند که از ورزش مازندران استعفا داد و جدا شد!

اما ورزش مازندران به مدیری نیاز دارد با تجربه، میدان دیده، اهل فن، کاربلد و هوشیار که ورزش ایران او را بشناسد. کسی که بتواند از حق ورزش مازندران دفاع کند، مدیری که جنم و برش لازم را داشته باشد تا از حق ورزشکاران، مربیان و هیأت‌های ورزشی استان دفاع کند و حداقل بتواند پرسنل ادارات ورزش را راضی نگه داشته باشد! مدیری که توان اجرایی داشته باشد و بتواند پروژه‌های نیمه تمام را سروسامان بدهد.

این که هرکسی در خودش توان مدیرکلی میبیند هم جای بسی سوال دارد! همیشه مدیران عالی رتبه این را گفته‌اند که ورزش مازندران در حد و اندازه‌های یک وزارت خانه است، این درست نیست حد ورزش مازندران را پایین بیاوریم و حالا که یک ماه است ورزش مازندران مدیرکل ندارد، وزارت ورزش باید در انتخاب مدیرکل جدید، حساسیت بیشتری به خرج دهد تا شخصی وارد این جایگاه شود که بتواند از حق ورزش مازندران به درستی در کشور دفاع کند.

ورزش مازندران اوضاع جالبی ندارد و لازم است که مدیرکل را هرچه زودتر انتخاب کنند. اینجا آزمایشگاه مدیر نیست، پرورشگاه قهرمانان است! به که بگوییم که ورزش مازندران را با لشکری از قهرمانان و تیم و هوادار به امان خدا رها شده است، نجاتش دهید !

به راستی این شان ورزش مازندران با آن همه پهلوان، قهرمان و مدال‌آور نیست که بدون مسؤول بماند.

مهد ورزش کشور را از این وضعیت نجات دهید و نگذازید بیش از این، نه تنها ورزش استان، بلکه ورزش کشور آسیب ببیند!

آسیب به ورزش استان مازندران، آسیب به ورزش قهرمانی در کل کشور است! قدر این مازندران را بدانید و اقدام کنید لطفا!

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.