کد خبر : 9120
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۲۲
110 views

عضو شورای اسلامی شهرستان قائم‌شهر:

ماجرای بوی بد کمربندی قائمشهر ـ بابل/ مشکل بزودی حل می‌شود

ماجرای بوی بد کمربندی قائمشهر ـ بابل/ مشکل بزودی حل می‌شود
عضو شورای شهر قائم‌شهر درباره انتشار بوی بد در کمربندی قائم‌شهر ـ بابل گفت: قول را می‌دهیم در آینده نزدیک وقتی تجهیزات پردازش زباله نصب شود و بعد از آن چون هیچ زباله ای روی سکوها تلنبار نمی‌شود از انتشار بوی بد جلوگیری خواهد کرد.


به گزارش تیترشمال؛ بویی مشمئز کننده در‌ مسیر جاده قائم‌شهر به بابل استشمام می‌شود که مشکلات بسیاری برای شهروندان به دنبال داشت.

همزمان برخی گمانه‌زنی کرده‌اند که دلیل این بو نامطبوع، انباشت بوی بد از زباله در محدوده رودخانه تلار است.

انتشار این بو مشکلات بسیاری برای شهروندان به دنبال داشت تا حدی که انتشار این بو برای خودروهای عبوری از مسیر مشکلاتی به دنبال داشت.

جاده قائم‌شهر به بابل جز مسیرهای پرتردد است و انتشار این بو نگرانی‌های بسیاری به‌ویژه برای کسبه دنبال داشته به‌طوری‌که حتی موجب متضرر شدن آنان در بحث اقتصادی شده است.

مفید اسماعیلی سراجی عضو شورای اسلامی شهرستان قائم‌شهر در این‌باره در گفت‌وگویی، اظهار کرد: قسمت زیادی بوی مشمئزکننده از کارخانه پودر استخوان است که موجب انتشار بوی بد می‌شود.

وی افزود: البته در روزهایی که شاهد شدت باد هستیم، وزش باد باعث شده بوی زباله به مشام مردم برسد.

این عضو شورای شهر قائم‌شهر بیان کرد: البته در فصل گرما قسمت زیادی از بو به خاطر این کارخانه است که گاهی بنابه دلایل نامعلوم فیلتر آن خوب عمل نمی کند.

اسماعیلی سراجی تصریح کرد: اینکه درصدی از انتقال بوی بد از زباله است ما تکذیب نمی‌کنیم ولی این قول را می‌دهیم در آینده نزدیک وقتی تجهیزات پردازش زباله نصب شود و بعد از آن چون هیچ زباله‌ای روی سکوها تلنبار نمی‌شود، از این‌رو انتشار بوی بد جلوگیری خواهد کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.