کد خبر : 9227
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
153 views

رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران:

قیمت هر کیلو مرغ در بازار مازندران پایین‌تر از نرخ مصوب/مشکلی در تامین و عرضه نداریم

قیمت هر کیلو مرغ در بازار مازندران پایین‌تر از نرخ مصوب/مشکلی در تامین و عرضه نداریم
هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ در بازار مازندران پایین‌تر از نرخ مصوب است؛ گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در تولید، نهاده و ذخیره‌سازی مرغ در استان وجود ندارد و خوشبختانه بازار هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ تامین در شرایط مطلوبی به سر می‌برد.


به گزارش تیترشمال؛ کامران هاشمی رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران در گفت‌گو با خبرنگار  ما در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ و تخم‌مرغ، گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ در بازار مازندران پایین‌تر از نرخ مصوب است.

وی افزود: هر کیلو مرغ در بازار حداکثر کیلویی 60 هزار تومان به مصرف کننده، عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ نیز در بازار مازندران به 90 هزار تومان رسیده است.

هاشمی ادامه داد: البته افزایش تقاضا در این ایام از سال در بازار تخم مرغ موجب افزایش 5 هزار تومانی هر سانه تخم مرغ طی هفته‌های اخیر شده است و نرخ هر سانه تخم مرغ در ماه گذشته از 85 هزار تومان فراتر نمی‌رفت.

وی اعلام کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در تولید، نهاده و ذخیره‌سازی مرغ در استان وجود ندارد و خوشبختانه بازار هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ تامین در شرایط مطلوبی به سر می‌برد.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، تاکید کرد: کمی نگرانی برای بازار تخم مرغ و.جود دارد که در شرایط فعلی به برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا باز می‌گردد و بنظر می‌رسد که با توجه به تولید و ذخیره‌سازی، بازار روند آرام خود را حفظ کند.

این مسئول گفت: میزان مصرف روزانه مرغ در مازندران حدود 300 تن و در مرکز استان حدود 50 تن است.

منبع: مازنداصناف

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.