کد خبر : 9317
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
82 views

بعدازظهر دوشنبه؛

سرپرست جدید شهرداری ساری معارفه شد

سرپرست جدید شهرداری ساری معارفه شد
«مصطفی احمدی فولادی» با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران مجموعه شهرداری بعدازظهر امروز به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری ساری معرفی شد.


به گزارش تیترشمال؛ «مصطفی احمدی فولادی» با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران مجموعه شهرداری به‌عنوان سرپرست شهردار ساری معارفه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری خدمت به مردم را مهم‌ترین سرمایه و عبادت دانست و از زحمات طالبی شهردار قبلی ساری قدردانی و از خدمات دیگر مدیران شهرداری تقدیر کرد.

پرویز شعبانی بابیان اینکه این مسئولیت امانت است و هر بار به فردی دیگر محول می‌شود، افزود: امیدوارم با تعامل مطلوب میان شورا و شهرداری گام‌های مؤثری برای اعتلا و توسعه همه‌جانبه مرکز استان برداشته شود.

رئیس شورای اسلامی ساری در خطاب به مدیران شهرداری گفت: خدمت گذاری به شهروندان مرکز استان با جدیت بیشتر همچون گذشته ادامه داشته باشد تا خلائی را در مجموعه شهرداری نداشته باشیم.

شعبانی بهره‌مندی از نیروهای کارآمد در شهرداری ساری را در جهت رونق و پیشرفت شهر مهم دانست و تأکید کرد: ساری پیشانی استان است و نیاز به تحول اساسی در حوزه‌های مختلف دارد.

شهرام ایرجی عضو شورای اسلامی شهر ساری ضمن قدردانی از جواد طالبی شهردار سابق شهرداری از تیم مدیریتی شهرداری تقدیر کرد و خواستار تلاش بیشتر تیم مدیریت شهری برای توسعه شهر شد.

وی با تأکید بر اینکه همه مدیران مردانه پای‌کار باشند ما نیز به‌عنوان ناظران شهرداری در افزایش توسعه شهر همگام خواهیم شد، افزود: در خدمت‌رسانی به شهروندان به‌دوراز هرگونه سلایق باید از همه ظرفیت‌ها بهره برد.

سید رحمان میر شجاعی در ادامه بابیان اینکه باید تلاش کنیم تا ساری را به سرمنزل مقصود برسانیم این امر میسر نمی‌شود مگر اینکه همه ما با تمام قدرت پای‌کار باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تزریق امید را مهم‌ترین اصل در پیشرفت و رونق شهر دانست و خواستار تحقق این موضوع شد.

میر شجاعی ادامه داد: در مدیرت شهری به‌گونه‌ای عمل کنیم علاوه بر رضایت‌مندی کارکنان شهرداری رضایت شهروندان مرکز استان را فراهم کنیم.

سید ذوالفقار شریفی نیز خدمت به شهروندان و تکریم ارباب‌رجوع را مهم‌ترین اولویت در مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: آنچه مردم این شهر انتظار دارند تنها خدمات‌رسانی صادقانه است که می‌توان با تلاش و کوشش به دست آورد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری، معیشت کارکنان را نیز از دغدغه‌ای عنوان کرد که سرپرست جدید شهرداری باید به‌طورجدی بر آن صفحه بگذارد.

وی از احمدی فولادی خواست که شنیدن حرف‌های مردم در قالب ملاقات عمومی به‌عنوان یک اولویت مهم دنبال شود.

سید حسن احمدی دیگر عضو شورای ششم ساری نیز در ادامه از اقدامات جواد طالبی شهردار قبلی ساری قدردانی کرد و افزود: معتقدم مهندس طالبی با تمام توان برای توسعه شهر گام برداشت و اقدامات خوبی را انجام داد.

وی به دغدغه‌های شهردار قبلی ساری در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: با توجه به سابقه 23 ساله فعالیت آقای طالبی در شهرداری، می‌توانند باری دیگر در این مسئولیت حتی فراتر از آن قرار گیرند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: برای اینکه این کشتی به ساحل آرامش برسد باید همه باهم تلاش کنیم و مجدانه پای‌کار خدمت‌رسانی به مردم شهر ساری باشیم.

احمدی یادآور شد: تمامی مدیران شهرداری هم گام با آقای طالبی پای‌کار بودند؛ انتظار می‌روند این روند همچنان در مجموعه مدیریت شهری ادامه پیدا کند.

مصطفی احمدی فولادی سرپرست جدید شهرداری ساری خدمات‌رسانی به شهرداری را افتخاری دانست که تلاش می‌کند آن را در جهت توسعه مرکز استان به کار گیرد و از هیچ‌گونه تلاشی در مسیر تعالی ساری دریغ نکند.

وی بابیان اینکه هدف ما در مجموعه شهرداری اعمال حکم رانی خوب و بهبود کیفیت زندگی به همراه رضایت‌مندی شهروندان و رفع دغدغه‌های کارکنان شهرداری است، افزود: تلاش می‌کنم در این مدت با همکاری کارکنان شهرداری و استفاده از توانمندی آنان درراه اعتلای شهر ساری گام بردارم.

سرپرست شهرداری ساری ضمن قدردانی از زحمات آقای طالبی شهردار سابق ساری گفت: از همه مدیران مجموعه شهرداری تقاضا دارم همچون گذشته در خدمت به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و رسیدگی به مشکلات و تسهیل درروند خدمت‌رسانی به مردم باید بیش‌ازپیش موردتوجه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.