کد خبر : 9306
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
99 views

نماینده مردم بابل در مجلس اعلام کرد:

درخواست از 2 وزیر برای تعیین قیمت تضمینی برنج و مرکبات/ دولت مراقب فراز و نشیب ارز و طلا باشد

درخواست از 2 وزیر برای تعیین قیمت تضمینی برنج و مرکبات/ دولت مراقب فراز و نشیب ارز و طلا باشد
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: از وزیر جهاد کشاورزی و وزیر اقتصاد و دارایی می خواهیم قیمت تضمینی برنج و مرکبات را تعیین کند تا دست دلالان در این زمینه کوتاه شود.


به گزارش تیترشمال؛ مهدی سعادتی بیشه سری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به حوادثی که در کشور اتفاق افتاده است که حوادث بسیار مهمی هم بوده و با توجه به جایگاه و نقش مجلس براساس اصل 67 و 84 قانون اساسی که نمایندگان برای دفاع از قانون اساسی و انقلاب اسلامی قسم یاد کرده اند؛ پیشنهاد می کنم قرارگاه و کمیته ای برای رصد تحرکات معاندان و دشمنان تشکیل شود.

وی ادامه داد: با توجه به جهاد همه جانبه و اقدامات و رفتارهای معاندان و دشمنان چند موضوع می تواند در این کمیته قرار بگیرد؛ در کنگره آمریکا هر روز قوانینی علیه ما تصویب می شود، ما حوادثی را که فرانسه، آلمان و اینترنشنال ها ایجاد کرده اند را باید رصد کنیم و وزارت خارجه و سایر وزارتخانه ها باید پای کار بیایند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد: واردات برخی کالاهای مصرفی که از سوی این کشورها به ما تحمیل می شود باید جلوی آن گرفته شود و باید برخی موسسات اقتصادی و برخی کشورها تحریم شود و ارتباط با این مجموعه ها باید قطع شود.

سعادتی در ادامه افزود: هدف آمال و استراتژی دشمنان، ایجاد فضای یاس و ناامیدی در بین مردم است، امروز ایران مقتدر در ابعاد مختلف به تحولات عظیمی رسیده است و ما شاهد پیشرفت همه جانبه هستیم به طور مثال موشک قاره پیمای هایپرسونیک را تولید کرده ایم.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به بالا رفتن قیمت طلا و ارز در کشور مطرح کرد: از دولت می خواهیم که مراقب فراز و نشیب ارز و طلا در کشور باشد، دولت با قطع ارتباط ارزش پول ملی با بالا رفتن طلا و ارز نگرانی را از مردم دور کند، مردم مطالبات زیادی دارند و قوه قضائیه مبارزه با عناصر فساد اقتصادی را در دستورکار قرار دهد و عناصر فاسد را به مجازاتشان برساند.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران تصریح کرد: از وزیر جهاد کشاورزی و وزیر اقتصاد و دارایی می خواهیم قیمت تضمینی برنج و مرکبات را تعیین کند تا دست دلالان در این زمینه کوتاه شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سازماندهی اغتشاشات در فضای مجازی از سوی رسانه بیگانه انجام شد و طی 45 روز 37 هزار دروغ پخش شد لذا با توجه به استقبال مردم از پیام رسان های داخلی این حوزه باید تقویت شود؛ در این میان باید یادآور شد دشمنان می خواهند مسئولان کشور را به چنین اموری سرگرم کنند تا از سازندگی باز بمانیم.

وی ضمن تقدیر از سپاه پاسداران به دلیل انهدام مواضع تروریست ها، گفت: وزارت کار و تعاون باید بحث شرکت های تابعه متعدد خود را تعیین تکلیف کند.

سعادتی با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه توجه ویژه ای به تامین منابع شهرستان بابل کند، تصریح کرد: از وزارتخانه های نیرو و کشور می خواهم در خصوص ساماندهی پسماند و فاضلاب اقدام عاجل انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.