کد خبر : 9331
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
73 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌ ترافیکی 4 روزه در محورهای مازندران/کندوان امروز و فردا یکطرفه می‌شود

اعمال محدودیت‌ ترافیکی 4 روزه در محورهای مازندران/کندوان امروز و فردا یکطرفه می‌شود
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا شنبه ۵ آذرماه در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.


به گزارش تیترشمال؛ محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲ آذر تا روز شنبه ۵ آذر در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی بیان کرد: آمد وشد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

هاشمی افزود: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز و فردا چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام مامورین مستقر در محل به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: رفت وآمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران نیز گفت: اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

یدالله جهان تاب افزود: آمد وشد وسایل نقلیه هم اکنون در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی از رانندگانی که به مدت طولانی در جاده‌ها رانندگی می‌کنند خواست: حتما پس از مدتی رانندگی، استراحت کنند تا سفری ایمن را برای خودشان و دیگران رقم بزنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.