کد خبر : 9343
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
102 views

معاونت هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جنگ رسانه‌ای آخرین تیر دشمن است/ولایت؛ با ارزش‌ترین پیام اصحاب رسانه

جنگ رسانه‌ای آخرین تیر دشمن است/ولایت؛ با ارزش‌ترین پیام اصحاب رسانه
سردار نقدی با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای آخرین ترفند دشمن است؛ گفت: دشمن ابزار دارد اما پیام ندارد اما شما اصحاب رسانه هرچند ابزار کوچکی هستید اما پیام دارید که با ارزش‌ترین آن ولایت است.


به گزارش تیترشمال؛ سردار نقدی معاونت هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره ۲۳۰ شهید رسانه کشور در مازندران اظهار کرد: امروز جبهه، جبهه جنگ رسانه است.

وی افزود: دشمن پس از انقلاب اسلامی با پدیده جدیدی مواجه شدند که آن‌ها را زیرسوال برد و با تمام قوا در برابر او صف‌آرایی کردند.

معاونت هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر گروه‌های تروريستي را پس از انقلاب به جان مردم کشور انداختند، اما از دل آن قدرت کم نظیر امنیتی در دنیا متولد شد.

این مسئول ادامه داد: آمدند و جنگ را تحمیل کردند و هر چه امکانات و سلاح داشتند به میدان آوردند، اما بسیجیان ما با دست خالی به میدان رفتند که از دل این تهدید و حمله یکی از بزرگ‌ترین قدرت‌های نظامی و جنگی دنیا متولد شد.

نقدی بیان کرد: علیه ما محاصره علمی کردند، آزمایشگاه‌ها و دانشگاه‌ها را بروی دانشمندان ما بستند اما از دل آن کشوری با رتبه ۱۵ علمی جهان پدیدار شد.

وی عنوان کرد: آمدند اقتصاد ما را تحریمی کم نظیر کردند که بی‌سابقه بود، پول‌ها را بلوکه کردند، اما اقتصادی پویا، آماده جهش و با حداقل وابستگی به ارز شکل گرفت و فضا را برای تولید داخلی باز کرد.

معاونت هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگ‌ترین پالایشگاه‌ها، سکوهای استخراج نفت و پروژه‌ها را در اوج تحریم‌ها در کشور ساختیم و اینگونه دشمن همواره به در بسته خوردند.

این مسئول اعلام کرد: امروز دشمن بدنبال جنگ رسانه‌ای است، آن‌ها هیچ امیدی به موفقیت در هیچ عرصه‌ای ندارند، به جنگ رسانه‌ای آمدند چرا که قدرت ما را در سایر بخش‌ها تجربه کرده‌اند.

نقدی اشاره کرد: هزینه‌های میلیارد دلاری آن‌ها تنها به ننگ و افتضاح انجامید و تنها امیدشان به دروغ‌پردازی رسانه‌ای است؛ لذا رهبر معظم انقلاب بر لزوم امید آفرینی و جهاد تبیین تاکید کردند.

وی مطرح کرد: ایجاد امید به آینده و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن از جمله موکدات مقام معظم رهبری بوده است.

معاونت هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان و اهالی رسانه در خط مقدم جنگ رسانه‌ای قرار دارند و باید به نبرد ۳۰۰ شبکه رسانه‌ای دشمن و جنگ روانی آن‌ها بروند.

این مسئول ادامه داد: امروز غرب تهی از آرمان، پیام و جذابیت است و لذا با اهرم رسانه بدنبال پوشش این خلأها است.

نقدی عنوان کرد: دشمن از شبکه بزرگ رسانه‌ای خود برای دروغ‌پردازی در عرصه‌های گوناگون و جذب طیف‌های مختلف بهره می‌برد و یک موج کاذب را ایجاد می‌کند که د اغتشاشات اخیر نظیر آن  را بارها دیدیم.

وی اذعان کرد: آمریکا و انگلیس میلیون‌ها نفر را کشته اند اما حالا خونخواهی می‌کنند و با دروغ پردازی و کشته سازی بر اغتشاشات اخیر دامن می‌زنند.

معاونت هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: فهرست جنایات امریکا، کودک‌کشی و آدم‌کشی های آنان تمامی ندارد و در عین حال دنیا را به عزاخانه تبدیل کرده‌اند.

این مسئول مطرح کرد: دشمن پیشرفت های ایران را می‌بیند و آنان را آزار می‌دهد و لذا در این فضا میدان‌داری شما اصحاب رسانه بسیار موثر و حیاتی است.

نقدی تاکید کرد: ما اگر به سمت شبکه ملی اطلاعات نرویم زیر دست دشمن خواهیم ماند و ما رو مورد هجمه قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت فضای مجازی دنیا در دست دشمن است و هر کجا بخواهد و هر طور بخواهد مدیریتش می‌کند و اینگونه است که بسیاری از اتفاقات رسانه‌ای را رقم می‌زند و هر حرف روشن از سوی انقلاب را حتی تصاویر سردار سلیمانی را از صفحات، حذف می‌کند.

معاونت هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رسانه اگر نقش خود  را خوب بازی نکند دشمن غلبه پیدا می‌کند و این سیری است که در حال اتفاق است.

این مسئول افزود: جنگ رسانه‌ای آخرین ترفند دشمن است چرا که در سایر میادین شکست خورده است و اکنون در این میدان تلاش می‌کند.

نقدی تصریح کرد: دشمن ابزار دارد اما پیام ندارد اما شما اصحاب رسانه هرچند ابزار کوچکی هستید اما پیام دارید که با ارزش‌ترین آن ولایت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.