کد خبر : 9439
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
88 views

رئیس شورای اسلامی شهر ساری مطرح کرد؛

مدیریت دکه ها در ساری الویت است/ گلایه شورا از خاموشی چراغ بوستان ها

مدیریت دکه ها در ساری الویت است/ گلایه شورا از خاموشی چراغ بوستان ها
رئیس شورای اسلامی شهر ساری ساماندهی پرداخت به موقع حقوق کارکنان، مطالبات پیمانکاران و مدیریت دکه ها را جزو اولویت های شهرداری بیان کرد.


به گزارش تیترشمال؛ پرویز شعبانی بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای شهر ساری با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و هفته بسیج از بسیج به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: بسیج در اندیشه حضرت امام راحل مدرسه عشق و مکتب شاهدان شهید است.

وی با تبریک پیروزی تیم فوتبال ایران در مسابقه با تیم ولز در جام جهانی اظهار امیدواری کرد تا با داشتن روحیه و انسجام شاهد صعود تیم ملی به مرحله بعد باشیم و با اشاره به استیضاح شهردار ساری در جلسه قبلی از همکاران شهرداری خواست تا با مسئولیت پذیری نسبت به انجام امور تلاش بیشتری به خرج دهند.

وی خواستار تسریع در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری شد و ساماندهی پرداخت مطالبات پیمانکاران را ضروری دانست و گفت: رعایت عدالت در این بخش الزامی به نظر می‌رسد.

شعبانی آسفالت و لکه گیری معابر را با توجه به شروع فصل بارندگی مهم دانست و از شهرداری خواست تا این طرح را در اولویت کاری خود قرار دهد و افزود: ساماندهی مدیریت دکه‌ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

شهرام ایرجی عضو شورای شهر ساری نیز از سازمان عمران شهرداری به عنوان سازمان خاموش ذکر کرد و گفت: این سازمان باید پویا و فعال باشد و باید مرحله به مرحله از مسیر درآمد ماده ۱۰۰ خارج شویم.

وی تجهیز انبار سازمان، هزینه‌های سنگ شکن و تجهیزات ادوات مرتبط با سازمان عمران را لازم دانست و گفت: همچنین سازمان آرامستان نیز دارای مشکلات عدیده ای است که باید شناسایی شود.

وی خواستار توجه ویژه به سازمان عمران شهرداری شد.

شریفی عضو دیگر شورای شهر ساری نیز با بیان اینکه شهرداری را باید به جایگاه واقعی خود برسانیم، گفت: در حال حاضر نیز شهرداری ساری جزو ۱۰ شهرداری برتر است و با این حال ارتقای وضعیت آن ضروری است.

خاموشی پارک‌های شهری و فرسودگی تجهیز آن از دیگر مسائلی بود که در جلسه شورای شهر ساری مطرح وب رأی رفع آن تاکید شد. همچنین ساماندهی و مدیریت نمای ساختمان و لزوم فعال کردن کمیته مدنظر از سوی اعضای پیشنهاد و مطرح شد.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.