کد خبر : 9784
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
84 views

صبح فردا برگزار می‌شود؛

برگزاری نخستین ملاقات عمومی دفتر استانداری غرب مازندران با حضور سلگی و 10 تن از مدیران استانی

برگزاری نخستین ملاقات عمومی دفتر استانداری غرب مازندران با حضور سلگی و 10 تن از مدیران استانی
با توجه به افتتاح و راه اندازی دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان، اولین ملاقات عمومی با مردم غرب استان سه شنبه 13 دی ماه 1401 برگزار می‌گردد.


به گزارش تیتر شمال؛ یکم دی‌ماه امسال در راستای  رفع دغدغه مردم و مسئولان غرب مازندرن به علت مسافت طولانی تا مرکز استان، دفتر استانداری غرب مازندران واقع در نوشهر راه اندزای شد و با تاکید استاندار مقرر شد تا هر سه شنبه یک مدیر کل به همراه معاونان خود در این دفتر استانداری غرب مازندران ملاقات عمومی با مردم برگزار کنند.

بر این اساس، با توجه به افتتاح و راه اندازی دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان، اولین ملاقات عمومی با مردم غرب استان سه شنبه 13 دی ماه 1401 برگزار می‌گردد.

در این برنامه ملاقات مردمی که از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود، روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با مردم غرب استان دیدار و پاسخگوی مطالبات و سوالات آن‌ها است.

گفتنی است این دیدار با حضور بیش از 10 تن از مدیران ستادی و دستگاه های اجرایی استان از جمله مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان، بهزیستی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، توزیع برق غرب، منابع طبیعی غرب استان، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حفاظت محیط زیست استان، به صورت چهره به چهره با مردم ولایتمدار غرب استان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.