کد خبر : 9828
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
152 views

استاندار مازندران:

تکمیل بیمارستان میلاد نور میاندورود نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل بیمارستان میلاد نور میاندورود نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
حسینی‌پور با بیان اینکه بیمارستان نیمه تمام میلاد نور میاندورود با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی به‌دلیل کمبود اعتبار در حال حاضر متوقف است؛ گفت: بهره‌برداری از این پروژه نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیلی است.


به گزارش تیتر شمال؛ طی روز جاری، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران با همراهی طالبی فرماندار شهرستان میاندورود و برخی مسئولین از بیمارستان نیمه تمام میلاد نور در این شهرستان بازدید کرد.

حسینی‌پور در بازدید از بیمارستان نیمه تمام میلاد نور میاندورود، گفت: این پروژه مهم و بزرگ شهرستان متعلق به بخش خصوصی است که با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی به‌دلیل کمبود اعتبار در حال حاضر متوقف  است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان جهت ساخت و خرید تجهیزات این بیمارستان هزینه شده است و بهره‌برداری از این پروژه نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیلی است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: برای آغاز عملیات اجرایی جهت تکمیل هرچه زودتر این پروژه به‌زودی نشست عملیاتی با مسئولین شهرستانی و استانی مرتبط با این بیمارستان در استانداری مازندران برگزار خواهد شد.

حسینی‌‍پور یادآور شد: در تلاش هستیم با مذاکراتی که با برخی نهادهای دولتی و حاکمیتی صورت دادیم‌ نسبت به تامین منابع جهت بهره‌برداری از این پروژه اقدامات لازم صورت گیرد تا شاهد افتتاح این پروژه در سال ۱۴۰۲ باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.