کد خبر : 9952
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۷:۵۴
86 views

کاپیتان خداحافظی می‌کند یا ادامه؟

مسعود شجاعی از نساجی جدا شد

مسعود شجاعی از نساجی جدا شد
مسعود شجاعی که فصل گذشته با حضور در نساجی موفق به فتح جام حذفی شد و در بیست و هفت بازی برای این تیم، دو گل و دو پاس گل ثبت کرده بود، به صورت توافقی قرارداد خود با نساجی را فسخ کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی و یکی از رکوردداران حضور در جام جهانی با لباس تیم ایران، پس از یک سال و نیم حضور در نساجی به پایان همکاری خود با این تیم رسید.

این بازیکن شاخص فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های صنعت نفت آبادان، سایپا، الشارجه، اوساسونا، لاس پالماس، الشحانیه، الغرافه، پانینیوس، آ.اک.آتن و تراکتور را در کارنامه دارد، در طول نیم‌فصل نخست لیگ بیست و دوم در مجموع در چهار مسابقه برای نساجی به میدان رفت و در ۷۳ دقیقه حضور خود در زمین، یک پاس گل هم به نام خود ثبت کرد.

شجاعی که فصل گذشته با حضور در نساجی موفق به فتح جام حذفی شد و در بیست و هفت بازی برای این تیم، دو گل و دو پاس گل ثبت کرده بود، به صورت توافقی قرارداد خود با نساجی را فسخ کرد.

اولین بازی مسعود شجاعی در این فصل در هفته هفتم برابر نفت مسجدسلیمان و آخرین بازی او با پیراهن نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان رقم خورد و این بازیکن زمانی که تیمش با یک گل عقب بود، در دقیقه 54 جای حسین زامهران را گرفت ولی پس از آن در سه مسابقه پیاپی روی نیمکت نشست

باید دید این بازیکن تکنیکی ۳۸ ساله که ۱۹ سال از اولین بازی‌اش با لباس تیم ملی ایران می‌گذرد، با تجربه حضور در صد مسابقه لالیگایی، ۴۸ بازی در سوپرلیگ یونان، ۴۵ بازی در لیگ ستارگان قطر و نزدیک به ۹۰ بازی در لیگ برتر ایران، در نهایت کدام تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

مسعود شجاعی که پیش از این نشان داده با انتقال‌های ناگهانی مقصدهای جذابی را انتخاب می‌کند، در مدت حضور در فوتبال ایران در بازگشت از اروپا ارتباط خوبی با ساکت الهامی داشته و به همین دلیل از هوادار به عنوان محتمل‌ترین مقصد این بازیکن یاد می‌شود.

کاپیتان خداحافظی می کند یا ادامه؟ به نظر می رسد ادامه می دهد و محتمل ترین تصمیم او ادامه حضور در تیم هوادار و بازی دوباره زیر نظر ساکت الهامی است. او اگر به تیم هوادار ملحق شود، این تیم سومین تیمی خواهد بود که زیر نظر ساکت الهامی بازی خواهد کرد. بعد از تیم های تراکتور و نساجی. فصل گذشته بعد از اینکه ساکت الهامی از تیم نساجی جدا شد؛ باشگاه به مسعود شجاعی پیشنهاد هدایت تیم در 4 هفته پایانی را به عنوان مربی و بازیکن داد اما مسعود شجاعی به احترام ساکت الهامی این موقعیت را نپذیرفت و به بازی خود ادامه داد. به نظر بازیکن سابق اوساسونا به دنبال رقم زدن پایانی خوب برای دوران بازیگری اش است. دقایق حضور در نساجی در دور رفت بازی ها نمی تواند این پایان خوب را برای او رقم بزند.

حضور یک بازیکن 38 ساله در لیگ برتر خیلی عجیب نیست. داشتیم بازیکنانی که با سن های بالاتر هم در لیگ برتر بازی کرده اند. به خصوص که مسعود شجاعی در پست شماره 10 بازی می کند و جادوی او با توپ و پاس هایی که در عمق می دهد و ارسال هایی که می کند، می تواند برای خیلی از تیم ها نجات بخش باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.