کد خبر : 9994
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
71 views

مدیرکل محیط زیست مازندران خبر داد:

آغاز به‌کار دومین خانه محیط زیست مازندران در ایزدشهر نور/تا پایان امسال 4 خانه دیگر افتتاح می‌شود

آغاز به‌کار دومین خانه محیط زیست مازندران در ایزدشهر نور/تا پایان امسال 4 خانه دیگر افتتاح می‌شود
دومین خانه محیط زیست استان مازندران در ایزدشهر نور در حالی افتتاح و آغاز به کار کرد که به گفته میدر کل محیط زیست بنا است تا پایان امسال، در چهار شهرستان دیگر استان نیز خانه محیط زیست دایر شود.


به گزارش تیتر شمال؛ عطاالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در  مراسم  افتتاح دومین خانه محیط زیست مازندران با اشاره به شعار هفته هوای پاک امسال با عنوان ” تحقق هوای پاک، حقوق عامه و اراده ملی” گفت: دومین خانه محیط زیست استان مازندران در ایزدشهر با توجه به هماهنگی و تعاملات خوبی که با مدیریت مجموعه شهری دارد و از نظر محیط زیستی شهر بسیار مهمی است، افتتاح شد.

وی با اشاره به شعار سال محیط زیست “محیط زیست مردم‌پایه، هوشمند و فناورانه” افزود: این شعار برگرفته از شعار سال رهبر معظم انقلاب است که بر مردم‌ پایه بودن اقدامات محیط زیست تاکید داشته و مطابق با اصل ۵۰ قانون اساسی همه آحاد مردم در قبال محیط زیست مسوولند و بدین‌ جهت پویش مردمی شکل گرفته تا در سراسر کشور خانه‌محیط زیست ایجاد شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، خاطرنشان کرد: در استان مازندران نیز تاکنون ۲ خانه محیط زیست در شهرهای بهشهر و ایزدشهر افتتاح شده و تا پایان سال در چهار شهرستان دیگر افتتاح خانه محیط زیست خواهیم داشت.

کاویان، بیان کرد: خانه های محیط زیست بستری برای گفت و گو، شناسایی و مطرح نمودن مباحث، مسایل و مشکلات مدیریت شهری در حوزه زیست محیطی و از بزرگترین دستاورد آن جلب مشارکت مردمی در حوزه محیط زیست است.

وی اعلام کرد: در خانه های محیط زیست سمن ها، فعالین و علاقمندان به محیط زیست مسایل و مطالبات زیست محیطی خود را بیان می نمایند و جلب مشارکت همگانی یکی از اصول مهم در حوزه حفظ محیط زیست است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، متذکر شد: ایزدشهر از شهرهای پاک در حوزه محیط زیست استان مازندران است و اولین خانه محیط زیست در غرب استان در این شهر افتتاح شده و امیدواریم در دهه فجر دومین خانه محیط زیست را در غرب استان و در شهرستان چالوس افتتاح کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.