کد خبر : 10048
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
88 views

استاندار مازندران در دیدار با رئیس فدراسیون پرورش اندام ایران:

بدنبال احداث کمپ‌های بزرگ ورزشی و گردشگری حرفه‌ای برای توسعه ورزش مازندران هستیم

بدنبال احداث کمپ‌های بزرگ ورزشی و گردشگری حرفه‌ای برای توسعه ورزش مازندران هستیم
استاندار مازندران با اعلام حمایت از میزبانی مازندران از مسابقات پرورش اندام مستریونیورس، گفت: با یک برنامه ریزی اساسی بدنبال احداث کمپ‌های بزرگ ورزشی و گردشگری حرفه‌ای برای توسعه ورزش و برگزاری مسابقات مهم ورزشی در استان مازندران هستیم.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در دیدار با عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون پرورش اندام ایران، گفت: با یک برنامه‌ریزی اساسی بدنبال احداث کمپ‌های بزرگ ورزشی و گردشگری حرفه‌ای برای توسعه ورزش و برگزاری مسابقات مهم ورزشی در استان مازندران هستیم.

وی افزود: این رشته ورزشی تقریبا یکی از رشته‌های بزرگ ورزشی است و خانواده این رشته، خانواده بزرگی است که بدلیل ورزشکاران زیادی که دارد در صورت توجه و سرمایه گذاری لازم می تواند اثرگذاری قابل توجهی داشته باشد.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: پیوست فرهنگی اگر برای این رشته ورزشی تعریف شود می‌تواند ملاحظات قابل توجهی داشته باشد و هر چقدر در این رشته تلاش کنیم مخاطب‌مان را افزایش بدهیم باعث ایجاد امنیت روانی و اجتماعی می گردد؛ چرا که رابطه معنا‌داری بین ورزش و امنیت وجود دارد و لذا هر جامعه‌ای که جاذبه بیشتری در ورزش بتواند ایجاد کند امنیت اجتماعی را می تواند افزایش دهد.

نماینده عالی دولت در استان، ادامه داد: یک سامانه‌ای را می بایست ایجاد کنیم تا تمام افرادی که در رشته بدنسازی فعالیت می‌کنند با مشوق‌هایی که اعمال می‌شود در این سامانه عضو شوند تا از امتیازات پیرامون این موضوع بتوانند بهره ببرند که یک مزیت برای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام محسوب می‌شود.

حسینی‌پور  تاکید کرد: از برگزاری مسابقات بدنسازی در سطح استانی و کشوری به صورت 100 درصدی حمایت می‌کنیم چرا که موجب نشاط اجتماعی می‌گردد.

وی یادآور شد: استان مازندران و شهرستان رامسر برای اولین بار در کشور به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام مستریونیورس در ماه فوریه 2023 انتخاب شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.