کد خبر : 10072
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
86 views

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران:

گردشگری به لیست رشته‌های دانشگاهی رامسر اضافه می‌شود

گردشگری به لیست رشته‌های دانشگاهی رامسر اضافه می‌شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: رشته‌های تخصصی گردشگری در آینده نزدیک به لیست دروس دانشگاهی شهرستان رامسر اضافه می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛   صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، رشد و توسعه گردشگری را مستلزم دریافت آموزش‌های تخصصی برشمرد و گفت: رامسر فراتر از سایر نقاط کشور در بخش آموزش‌های گردشگری در حال پیشرفت است و استقبال دوست‌داران حرفه گردشگری از این آموزش‌ها رو به افزایش است.

وی، ساخت ساختمان جدید دانشگاه رامسر و اضافه شدن رشته‌های تخصصی گردشگری در این دانشگاه را در مجاورت مجموعه و منطقه نمونه ایل ملی این شهر را بجا و حساب شده خواند و افزود: به طور حتم آموزش‌ها در این واحد دانشگاهی کاربردی و تاثیرگذار خواهد بود و در واقع کار در محیط واقعی تجربه خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، خاطرنشان کرد: در سال جاری، آموزش‌های کوتاه مدت با تنوع زیاد توسط آموزشگاه‌های گردشگری به فعالان گردشکری عرضه شد و این نوید را می‌دهیم با راه‌اندازی این دانشگاه مخاطبان زیادی تمایل به شرکت در دوره‌های دانشگاهی در رشته گردشگری را خواهند داشت.

برزگر تصریح کرد: وجود بیش از ۲ هزار خانه مسافر در شهرستان رامسر و تعداد ٢٦ هتل و رستوران و محیط‌های گردشگری که ظرفیت این شهر زیبا را تشکیل می‌دهند، دلیل خوبی برای ارایه آموزش‌های تخصصی در این حوزه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه گردشگری در تمامی سطوح در حال انجام است و هم زمان باید تمامی واحدهای گردشگری موضوع آموزش را جدی بگیرند؛ گفت: در آینده نزدیک می‌توان انتظار داشت توان اقتصادی شهرستان نیز بیش از پیش افزایش یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.