کد خبر : 10172
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
216 views

پلمب یک داروخانه آمل درپی کشف حجاب و اقدام هتاکانه متصدی

پلمب یک داروخانه آمل درپی کشف حجاب و اقدام هتاکانه متصدی
داروخانه‌ای در شهرستان آمل که مسئول آن اقدام به کشف حجاب و هتک حرمت آمر به معروف کرد پلمب شده است.


به گزارش تیتر شمال؛  امشب در یکی از داروخانه‌های شهرستان آمل، مسئول آن مبادرت به کشف حجاب در ملا عام کرده بود و متعاقبا یک روحانی که از جمله مراجعه کنندگان به این داروخانه بود، اقدام به تذکر شفاهی به مسؤول آن کرد که مسئول داروخانه به جای پذیرش اشتباه خود، به این روحانی آمر به معروف هتک حرمت کرد.

پس از اطلاع دادستان و مقام قضایی و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بررسی صحت هتک حرمت به روحانی آمر به معروف در داروخانه ای که مسوول آن با گستاخی اقدام به کشف حجاب کرده بود، این مکان پلمب شد و پرونده برای سیر مراحل حکم متناسب با جرم های صورت گرفته، در یکی از شعبات دادگستری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بلاغ؛عصر امروز داروخانه ای درخیابان ولایت آمل بعد از تذکر فردی به رییس داروخانه که عامدانه کشف حجاب کرده بود، با رفتار بدی از سوی آن خانم مواجه شد، این فیلم به سرعت در فضایی مجازی وایرال و پر بحث و جنجالی شد.

احساسات جامعه با دیدن این فیلم برانگیخت و درخواست برخورد جدی از سوی مقام قضایی را داشتند.

خوشبختانه این موضوع پس از پیگیری فرمانده سپاه شهرستان آمل، دستور فوری  دادستان  شهرستان به اطلاعات سپاه و  اداره اماکن نیروی انتظامی ونمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بررسی صحت هتک حرمت به روحانی آمر به معروف در داروخانه ای که مسوول آن با گستاخی اقدام به کشف حجاب کرده بود،  پلمب شد و پرونده برای سیر مراحل حکم متناسب با جرم های صورت گرفته، در یکی از شعبات دادگستری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قطعا دستگاه قضایی با صنوفی که با اقدامات خود ارزش های دینی و اخلاقی جامعه را زیر پا بگذارند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.