کد خبر : 10213
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
67 views

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:

جهاد تبیین بهترین راه مقابله با جنگ شناختی دشمن است/لزوم بازنگری در ساختارها مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب

جهاد تبیین بهترین راه مقابله با جنگ شناختی دشمن است/لزوم بازنگری در ساختارها مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب
آیت الله پیشنمازی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر هجمه رسانه‌ای و جنگ ترکیبی معاندین نظام، گفت: جنگ شناختی جنگ افکار و اذهان برای ایجاد باور است و بهترین راه مقابله با آن تبیین، تنویر و اقناع افکار عمومی است.


به گزارش تیتر شمال؛ به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و در راستای سلسله نشست های جهاد تبیین در دهه پنجم انقلاب اسلامی،  همایش تحقق دولت اسلامی با حضور فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج ادارات کل با سخنرانی آیت الله پیشنمازی نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری به میزبانی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در سالن همایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

به گزارش بلاغ؛ آیت‌الله سیدصادق پیشنمازی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این همایش به تشریح کارزار شناختی دشمنان انقلاب علیه ملت ایران در این برهه زمانی پرداخت و گفت: جنگ شناختی جنگ افکار و اذهان برای ایجاد باور است و بهترین راه مقابله با آن تبیین، تنویر و اقناع افکار عمومی ست.

وی افزود: در اولین مرحله جنگ شناختی،  شناخت به خود،  به توانایی‌ها و باورمندی فردی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: انسان بر اساس شناخت‌اش حرکت می‌کند و هر چه شناخت‌اش درست‌تر باشد، مسیر حرکت او به سعادت و خوشبختی به درستی سوق داده خواهد شد.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور امارات، با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی، تاکید کرد: در جهاد تبیین بایستی علاوه بر اینکه از کلیات پرهیز کرد، به موضوعات تخصصی و رفع ابهامات نیز پرداخت.

آیت‌الله پیشنمازی ادامه داد: در این راستا می‌بایست از مواضع مثبتی که حریف از ما بیان می‌کند بهره ببریم و توانایی‌های پهپادی، موشکی و دفاعی و نیز علوم نوین پزشکی مانند نانو را در این راستا تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات و حل مشکلات مردم در ادارات و سازمان‌ها به گونه‌ای که انتصابات،  تشویقات و رتبه بندی‌ها بر اساس خدمات بهتر و شایسته‌تر به ارباب رجوع و مردم صورت گیرد نیز گونه‌ای از جهاد تبیین در این حوزه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اعلام کرد: جهاد تبیین سبب هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات و صرفه جویی در وقت و نیز مانع از هزینه‌های هنگفت، تخلفات اداری،  بی قانونی،  امضاهای طلایی،  مفسده‌های اداری،  دلالی و گلوگاه های فساد می‌شود.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور امارات، گفت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای تحقق جهاد تبیین، بایستی در ساختارها بازنگری اساسی صورت بپذیرد.

آیت‌الله پیشنمازی متذکر شد: حاکم بودن خلق و خوی اسلامی و اخلاق مداری و ارائه مشورت‌های درست و دلسوزانه در تمامی سطوح و لایه‌های خدمتی نظام اداری و حاکمیتی، از دیگر ثمرات جهاد تبیین به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.