کد خبر : 10269
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
68 views

فرماندار نوشهر:

۴۹ پروژه همزمان با دهه فجر در نوشهر افتتاح می‌شود

۴۹ پروژه همزمان با دهه فجر در نوشهر افتتاح می‌شود
نوشهر- فرماندار نوشهر گفت: همزمان با دهه فجر ۲۶۰ طرح و برنامه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در شهرستان اجرایی و عملیاتی می شود که ۴۹ پروژه قابل افتتاح است.


به گزارش تیتر شمال؛ رستم زرودی عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با ۲۶۰ برنامه با اعتبار ۷۰ میلیارد توان اعتبار و اشتغال ۲۱۰ نفر در شهرستان اجرایی می‌شود، افتتاح ساختمان هلال احمر، رستوران، پروژه گردشگری آویدر را از جمله طرح‌ها ذکر کرد.

وی پروژه آب معدنی کجور، افتتاح مسکن محرومان را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد وگفت: هشت پروژه نیز از جمله شرکت نئوپان پارس در محوطه بندر نوشهر کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی سخنران مراسم ۲۲ بهمن خواهد بود، بر لزوم مشارکت مردم بری اجرای پرشور برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: ۱۰۰ ویژه برنامه شاخص در حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان طراحی شده است.

سرهنگ مهرداد ابراهیم پور فرمانده سپاه نوشهر نیز با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: برای برپایی مطلوب برنامه‌ها باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی تبیین و بازگویی شود و رسانه‌ها در انعکاس این دستاوردها نقش مهمی دارند.

وی با عنوان اینکه در تمامی محلات برنامه‌های مختلفی از سوی اقشار طراحی و برنامه ریزی شده است، اظهار امیدواری کرد تابرنامه ها باشکوه برپا شود.

وی افتتاح طرح‌های مسکن مددجویی، توزیع ۲۵ سری جهیزیه، اجرای پروژه محرومیت زدایی را از جمله طرح‌ها ذکر کرد و گفت: رزمایش الی بیت المقدس در راستای دفاع و تأمین امنیت پایدار در شهرستان اجرا و عملیاتی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.