کد خبر : 11379
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
183 views

طی روز جاری صورت گرفت؛

بازدید فرماندار ساری از آغاز به‌کار رسمی میدان میوه و تره بار/وعده صادق انتقال محقق شد

بازدید فرماندار ساری از آغاز به‌کار رسمی میدان میوه و تره بار/وعده صادق انتقال محقق شد
وعده‌ها در ارتباط با انتقال میدان میوه و تره‌بار ساری که بیش از ۱۴ سال به مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌ مرکز استان مازندران تبدیل شده بود؛ به حقیقت تبدیل شد.


به گزارش تیتر شمال؛ سرانجام شمارش معکوس در بهره‌برداری میدان میوه و تره‌بار ساری به پایان رسید و وعده‌ها در ارتباط با فعالیت میدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران به حقیقت تبدیل شد.

انتقال میدان میوه و تره‌بار ساری بیش از ۱۴ سال به مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مرکز استان مازندران تبدیل شده بود؛ به‌طوری‌که مردم برای پیمودن مسیر چند دقیقه‌ای باید حتی ساعت‌ها در ترافیک محدوده میدان بار معطل می‌ماندند.

 

فرماندار مرکز مازندران با انتقال میز کار خود به میدان میوه و تره‌بار جدید در دی ماه سال قبل، زمینه باز کردن گره‌های کور انتقال میدان میوه و تره‌بار را فراهم کرد؛ به‌طوری‌که ۲۰ بهمن ماه امسال پروژه میدان میوه و تره‌بار جدید افتتاح شد و قرار شد با انجام همه اقدامات این پروژه به مکان جدید خود منتقل شود.

امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه و تره بار ساری در مراسم افتتاح فاز نخست خبر از انتقال حجره داران میدان قدیم به مکان جدید در 5 فروردین ماه داده بود.

خوشبختانه وعده‌های مسئولان این بار محقق شد و انتقال در روز مقرر با همدلی میان مسئولان، بخش خصوصی، سهامداران و دستگاه‌های متولی صورت گرفت.

میدان جدید میوه و تره بار ساری امروز یکشنبه در آیینی که با حضور فرماندار مرکز مازندران و تعدادی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، به‌طور رسمی گشایش یافت و فعالیت تجاری و اقتصادی خود را آغاز کرد.

 

محمدعلی نوبخت فرماندار ساری در حاشیه بازدید از میدان میوه و تره بار ساری، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده میدان میوه و تره‌بار قبلی روز گذشته پلمب و امروز هم فعالیت حجره‌داران در میدان میوه و تره‌بار جدید آغاز شد.

وی افزود: امروز با همت تمام سهامداران و هیات مدیره و تلاش تمامی مسئولان فعلی و قبلی شاهد آغز توزیع میوه در  میدان میوه و تره‌بار جدید ساری هستیم.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه همه کارها طبق روال قانونی پیش رفت، اضافه کرد: موضوع مهم این بود تمام تلاش‌مان را برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌کاره در دستور کار قرار دادیم.

نوبخت یادآور شد: در ارتباط با میدان میوه و تره‌بار قبلی هم مقرر شد طی یک ماه آینده طی جلسه‌ای با هیات مدیره میدان میوه تصمیم‌گیری شود که هم از این مکان به بهترین نحو استفاده شود و هم منافع سهامداران، محفوظ بماند.

 

وی گفت: قرعه کشی بابت تحویل حجره‌ها بین تمامی 155سهامدار انجام شد تا کار انتقال میدان بار جدید میوه و تره بار ساری به سهولت انجام شود.

نوبخت خاطرنشان کرد: بنا داریم این مجموعه را به یک پایانه صادراتی و اقتصادی ارتقا دهیم تا برای تمام استان منفعت داشته باشد.

وی متذکر شد: بخش جزئی از کار باقیمانده است که با همت هیات مدیره وپیمانکاران به زودی مرتفع خواهد شد.

فرماندار ساری، یادآور شد: باید در پی شعار سال و در راستای مردمی سازی اقتصاد، بخشی از پروژه ها را به دست مردم و بخش خصوصی بسپاریم.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.