کد خبر : 11406
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
128 views

فرماندار ساری:

نیروگاه زباله‌سوز ساری تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

نیروگاه زباله‌سوز ساری تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
فرماندار ساری با بیان اینکه بحث فیزیکی نیروگاه زباله‌سوز ساری انجام شده و بحث محوطه‌سازی و همچنین تجهیزات آن در دستور کار قرار دارد، گفت: براساس قول پیمانکاران مقرر شد تا هفته دولت این پروژه به اتمام برسد.


به گزارش تیتر شمال؛ موضوع زباله جز مسائل و مشکلات اساسی مازندران است که وقتی صحبت از آن به میان می‌آید جای خالی عزم و مدیریت جهادی بیشتر به چشم می‌آید، موضوعی که با روی کار آمدن دوست سیزدهم ثابت کرد وقتی اراده جهادی باشد مشکلات معنا نخواهد داشت.

این مساله در مرکز مازندران باتوجه به بحث پروژه نیمه‌کاره نیروگاه زباله‌سوز و همچنین هزینه بالای انتقال زباله بیشتر جلوه‌گر شده است.

ازطرفی پایان دادن مدیریت جهادی به برخی از پروژه‌ها ازجمله میدان میوه و تره‌بار ساری اثبات کرد نمی‌توانیم و نشُد نداریم و همین اراده برای افتتاح پروژه زباله‌سوز ساری انتظار می‌رود.

محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز مازندران درباره آخرین وضعیت نیروگاه زباله‌سوز ساری، اظهار کرد: بحث فیزیکی نیروگاه زباله‌سوز ساری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بحث محوطه‌سازی نیروگاه درحال انجام است، افزود: موضوع اصلی در بحث نیروگاه تجهیزات آن محسوب می‌شود که بخشی از تجهیزات انتقال داده شده و قرار است به‌زودی نصب شود.

فرماندار مرکز مازندران اضافه کرد: بخش دیگر تجهیزات هم باید ثبت سفارش انجام شود و همچنین بحث اختصاص اعتبار و پرداخت آن مهم است.

نوبخت ادامه داد: براساس قول پیمانکاران مقرر شد تا هفته دولت این پروژه به اتمام برسد.

وی به وضعیت نگران‌کننده زباله در مرکز استان اشاره کرد و گفت: با افتتاح کارخانه زباله‌سوز، چالش‌ها در این زمینه حل شده و بخشی از هزینه‌ها به چرخه ساخت و ساز و عمران شهر برمی‌گردد‌.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.