کد خبر : 11460
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
92 views

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران:

بیش از ۱۵ میلیون نفر اقامت مسافران نوروزی در مازندران ثبت شد

بیش از ۱۵ میلیون نفر اقامت مسافران نوروزی در مازندران ثبت شد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران گفت: از آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در تاریخ ۱۶ اسفند پارسال تاکنون ۱۵ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۶۵۱ نفر اقامت در این استان ثبت شده است.


به گزارش تیتر شمال؛  صادق برزگر در جمع خبرنگاران گفت: تعداد اقامت مسافران نوروزی در مازندران بعد از دور نخست سفر تعطیلات نوروزی بیشتر شده است به طوری‌که در روزهای ششم، هفتم و هشتم فروردین ماه که پایان این دور از سفرها بود حدود ۲ میلیون نفر شب اقامت در استان ثبت شد.

وی ادامه داد: در روز هشتم فروردین ماه یک میلیون و ۱۳هزار و ۷۴۰نفر مسافر در این استان اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: علاوه بر اینکه امکان اقامت مسافران و گردشگران در هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافرفراهم شد اقامتگاه های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی ادارات و دانشگاهها نیز برای این امر بسیج شده است.

وی تصریح کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تاکنون هشت میلیون و ۳۷۴ هزار و ۵۸۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، توریستی، صنایع دستی و موزه بازدید کردند.

به گفته برزگر در این مدت یک هزار و ۵۹ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی مازندران انجام شد که منجر به ۶۹ فقره تشویق، ۱۱۵ فقره تذکر و ۴۲ مورد اخطار کتبی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.