کد خبر : 11772
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
110 views

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبر داد:

صدور مجوز مرز هوایی برای فرودگاه شهدای رامسر

صدور مجوز مرز هوایی برای فرودگاه شهدای رامسر
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از صدور مجوز مرز هوایی برای فرودگاه شهدای رامسر خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ فرودگاه شهدای رامسر به جمع فرودگاه‌های دارای مرز هوایی کشور پیوست.

سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاه های استان مازندران با اعلام اینکه مرز هوایی فرودگاه شهدای رامسر مصوب شده است گفت: معاون رئیس جمهور در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۲ مصوبه هیئت وزیران در خصوص صدور مجوز مرز هوایی برای فرودگاه شهدای رامسر را ابلاغ کرد.

به گفته وطن‌خواه براساس این مصوبه فرودگاه شهدای رامسر قادر خواهد بود با توجه به فراهم بودن زیرساخت های مناسب و تسهیلات دربخش های مهاجرت، گذرنامه، گمرگ و قرنطینه وهماهنگی‌های صورت گرفته به پروازهای خارجی (مسافری و حمل کالا) سرویس فرودگاهی ارائه کند.

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران ملی، استانی و شهرستانی که در این موضوع دخیل بوده‌اند و مساعدت داشته اند ، به تلاش‌های صورت گرفته طی چند سال اخیر در جهت ارتقا کمی و کیفی خدمات در تمامی حوزه ها در فرودگاه مذکور اشاره کرد.

وی تلاش در جهت آماده سازی فرودگاه به منظور اخذ مجوز مرز هوایی و مصوبه مذکور توسط کلیه عوامل به ویژه پیگیری‌های مستمر ریاست فرودگاه  را مطلوب ارزیابی کرده و اظهار امیدواری کرد که این موضوع سرآغازی برای توسعه مسیرهای پروازهای و رونق گردشگری و بوم‌گردی درسطح منطقه و ارتباطات بیشتر در سطوح بین المللی واقع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.