کد خبر : 12729
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
101 views

عضو هیات رئیسه مجلس:

مأموریت های اصلی مجلس تا دو هفته آینده اولویت بندی می شوند

مأموریت های اصلی مجلس تا دو هفته آینده اولویت بندی می شوند
علی کریمی فیروزجایی گفت: هیات رئیسه مجلس بعد از دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری، برای تعیین ماموریت های اصلی جهت حل مشکلات معیشتی مردم مصوبه ای داشته است.


به گزارش تیتر شمال؛ کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: بعد از دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری و رهنمود‌های ایشان به نمایندگان، مخصوصا نکته‌ای که فرمودند مجلس برای یکسال آخر برنامه ریزی مدون و دقیق انجام دهد، هیات رئیسه مجلس نیز مصوبه‌ای داشت.

او افزود: سه یا چهار مأموریت اصلی مجلس برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تا دو هفته آینده اولویت بندی می شوند و در دستور کار قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه آزادسازی ارز ترجیحی و شدت تحریم‌ها به خانواده‌ها آسیب جدی وارد کرد، ادامه داد: اجرایی شدن بن کارت‌های الکترونیکی که در قانون بودجه سال گذشته و امسال طراحی کردیم باید با همفکری دولت اجرایی شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه بن کارت‌های الکترونیکی برای خانواده‌هایی است که بتوانند از سهمیه کالا‌های اساسی مانند مرغ و گوشت و لبنیات که با زندگی روزمره مرتبط است بهره‌مند شوند.

علی کریمی فیروزجایی گفت: برخی خانواده نیز زیر پوشش نهاد‌های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی هستند که در قانون بودجه امسال به صورت ویژه دیده شده اند، اما با همفکری دولت باید بگونه‌ای اقدام شود تا تخصیص‌ها زودتر به این ارگان‌های حمایتی داده شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: موارد کلی‌تر برای بهبود و شکوفایی اقتصادی کشور نیز وجود دارد که بخشی با استفاده از ظرفیت‌های داخل کشور و برخی نیز با توجه به تحولات بین المللی که در حال رخ دادن است در دستور کار قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: با همفکری مجلس و دولت در ماه‌های آینده خبر‌های خوبی به مردم مخصوصا به دهک‌های پایین درآمدی که دچار مشکلات جدی معیشتی هستند داده خواهد شد.

کریمی فیروزجایی ابراز امیدواری کرد در مدت باقی مانده از عمر مجلس یازدهم با این نسخه‌هایی که مجلس شورای اسلامی خواهد داد و همت دولتمردان بتوان این مشکلات را به حداقل رساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان مازندران

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.