کد خبر : 12784
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۶:۲۶
50 views

رئیس مجمع نمایندگان مازندران اعلام کرد:

دستور معاون اول رئیس جمهور برای حل پروژه‌های ساری و میاندورود

دستور معاون اول رئیس جمهور برای حل پروژه‌های ساری و میاندورود
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: معاون اول رئیس جمهور دستورات لازم برای حل مشکلات ساری و میاندورود صادر کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ پروژه‌های مهم و استراتژیک در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود در نشستی با محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهور و با حضور نماینده مردم ساری و میاندورود در خانه ملت پیگیری شد.

در نشستی که با حضور  رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، فرماندار شهرستان ساری و شهردار مرکز استان با معاون اول رئیس جمهور برگزار شد پروژه‌های مهم و استراتژیک در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود مورد پیگیری قرار گرفت.علی بابایی رئیس مجمع نمایندگان مازندران افزود: تکمیل بیمارستان ۴۴۰ تختخوابی آیت الله طبرسی ماهفروجک، تکمیل جاده ساری- تاکام، شروع به کار پروژه سه راه تاکام به کیاسر، تکمیل نیروگاه زباله سوز، پروژه کمربندی شمالی و سه راه جویبار، تامین آب شرب و تنش آبی از جمله موضوعات مهمی بود که در این نشست مطرح شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تکمیل جاده ساری – تاکام و جاده گهرباران را از مطالبات مهم و چندین ساله مردم حوزه انتخابیه دانست و گفت: مقرر شد مابه‌التفاوت تامین مالی این پروژه ها در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی شود.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خرید برنج این استان به‌ویژه برنج پر محصول را از دیگر موضوعات مهم مطروحه در این نشست عنوان کرد که نیاز به حمایت دولت دارد.

بابایی کارنامی افزود: تامین اعتبار مالی لازم برای خرید قیر در جهت اجرای نهضت آسفالت در شهر ساری و روستاهای ساری و میاندورود نیز مطرح شده است.

وی ادامه داد: در نهایت مخبر معاون اول رئیس جمهور دستورات لازم را برای حل این مشکلات صادر کرد که تحقق آن نیازمند پیگیری‌های مستمر مسئولین مربوطه است.

در این جلسه به بررسی آخرین وضعیت اجرایی پروژه نیروگاه زباله سوز، عملیات احداث جاده ساری به تاکام، عملیات اجرایی کنارگذر شمالی ساری( پل سه راه جویبار)، پارک جنگلی سکوتپه، استادیوم ۶۰۰۰ هزار نفری ماهفروجک و تخصیص منابع قیر رایگان برای آسفالت شهری و روستایی پرداخته شد.

فرماندار شهرستان ساری نیز ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه ریاست جمهور به مرکز استان در سفر به استان مازندران گفت: در راستای تحقق مصوبات سفر ریاست جمهور در مجموع برای ۱۳۹ پروژه اعتباری بالغ بر ۲۲۹۲ میلیارد تومان مصوب شد که تا امروز برای ۴۶ پروژه اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومن اعتبار تخصیص کامل یافته است.

محمدعلی نوبخت با بیان اینکه عملیات اجرایی ۱۰ پروژه شاخص از قبیل تالار مرکزی ساری، مجتمع ۲۴ کلاسه حیات طیبه شهیدسلیمانی و مدرسه ۱۲ کلاسه شهید قائمی و… با اعتبار تخصیصی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است افزود: در شهرستان ساری با همراهی و همدلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه های اجرایی بدنبال تکمیل و بهره برداری از پروژه های باقیمانده هستیم.

فرماندار شهرستان ساری در ادامه اظهار کرد: با بهره گیری از سیاست های دولت مردمی سیزدهم و تاکیدات موکد استاندار مازندران، مسیر توسعه آینده شهرستان ساری در بستر کرامت شهر و بر مبنای معنویت، اخلاق و رفاه عمومی روشن و بالنده خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.