کد خبر : 12796
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
121 views

معاون عمرانی استاندار؛ عنوان کرد:

آمادگی سرمایه گذار برای اجرای پروژه مدیریت پسماند در آمل

آمادگی سرمایه گذار برای اجرای پروژه مدیریت پسماند در آمل
علیخانی با اشاره به آمادگی سرمایه گذار حوزه پسماند برای حل این معضل در آمل، گفت: قرار است به محض اینکه مجوزها اخذ و قرارداد قطعی منعقدشد، این پروژه ظرف مدت ۹ ماه به پایان برسد و مراحل آزمایش و بهره برداری آن شروع گردد. ‎


به گزارش تیتر شمال؛ جلسه ساماندهی معضل پسماند شهرستان آمل باحضور رضاعلیخانی، معاون عمرانی استاندار مازندران، حاجی پور، نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی، زارعی، سرپرست فرمانداری و معاونین، شهردارآمل به همراه اعضای شورای شهر و سرمایه گذار با نتایج مطلوب برگزارشد.

درحاشیه این جلسه معاون عمرانی استاندار مازندران، معضلات زباله شهرستان آمل را از ۲ زاویه مورد بررسی قرار داد و افزود: یکی از نگاه های ما به دپوی پسماندی که از گذشته های دور تا امروز در منطقه امارت جاده هراز با وسعت ۴ میلیون مترمکعب گریبانگیر شهرستان شده است، این است که ابتدای امر ما بایستی نسبت به ایزولاسیون آن مکان و مکش شیرابه زباله های امارت اقدامات لازم را انجام دهیم تا بتوانیم پیشرفت سد را تضمین کنیم.

وی درخصوص دیدگاه دوم به حل معضل ساماندهی زباله ادامه داد: اما آنچه که در ارتباط با این پروژه حائز اهمیت هست زباله هایی است که من بعد بصورت جاری درشهرستان آمل تولید می شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران ازتولید ۲۵۰ تنی زباله شهرستان آمل در روز خبر داد و تاکیدکرد: با یک نگاه آینده نگرانه قصد داریم کارخانه بیوگاز با ظرفیت ۵۰۰ تن را درشهرستان آمل ایجادکنیم.

انتخاب زمین درحل پروژه دوم

رضاعلیخانی درشرح انتخاب زمین مورد نظر می گوید: برای راه اندازی پروژه دوم در زمینی با مساحت ۶ هکتارکه درآمل موجودهست می توان بطور موثری در این حوزه وارد شد.

ضرب الاجل یکساله حل زباله آمل

علیخانی، ادامه داد: بنای ما هم براین است که این زمین را درقالب قرار داد ۲ جانبه بین شهرداری آمل و شورای شهربا سرمایه گذاری که موضوع کاری اش مرتبط با حل این معضل هست منعقدکنیم.

معاون عمرانی استاندار، خاطرنشان کرد: قرار است به محض اینکه مجوزها اخذ و قرارداد قطعی منعقدشد، این پروژه ظرف مدت ۹ماه به پایان برسد و مراحل آزمایش و بهره برداری آن شروع گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.