کد خبر : 19679
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
143 views

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران اعلام کرد:

اتصال ۱۳۴ روستای مازندران به شبکه ملی اطلاعات

اتصال ۱۳۴ روستای مازندران به شبکه ملی اطلاعات
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۳۴ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ اسماعیل اعزی عصر امروز در جلسه کنترل پروژه توسعه ارتباطات روستایی استان با اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، وضعیت اجرای پروژه سایت‌های ابلاغی، موانع و مشکلات موجود و احتمالی در روند اجرای سایت‌ها به منظور تکمیل پوشش ارتباطی کلیه مناطق روستایی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته توسط اپراتورها در اجرای پروژه‌های ارتباطی در مناطق مختلف استان مازندران اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۳۴ روستای استان مازندران به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و در تلاش هستیم تا با ادامه پروژه‌های توسعه زیرساخت‌های ارتباطی تکمیل و اتصال کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان را به شبکه ملی اطلاعات محقق کنیم.

اعزی تصریح کرد: تکمیل پوشش ۲۰۰ روستای استان در برنامه اداره کل تا پایان دولت سیزدهم است که از این مجموع تنها ۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد هرگونه پوشش ارتباطی باقی مانده که امیدواریم تا هفته دولت سال جاری به مرحله اجرا و بهره‌برداری خواهد رسید و مابقی روستاهای ابلاغی در حال انجام پروژه USO  جهت لکه‌گیری و تقویت پوشش ارتباطی است.

رئیس کارگروه توسعه ارتباطات استان مازندران در ادامه در رابطه با روند توسعه ارتباطات روستایی و پروژه‌های ابلاغی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم صورت پذیرفته و با مساعدت مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت USO به اپراتورهای مربوطه ارجاع و با تعامل خوب و همکاری مجدانه همکاران پرتلاش شرکت ارتباطات سیار و شرکت ایرانسل، نصب و راه‌اندازی سایت‌های ابلاغی بزودی صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.