آغاز فصلی نوین در همکاری با سازمان همیاری شهرداریها از شرق مازندران
به گزارش پایگاه خبریتیترشمال – در راستای ارتقای سطح خدماترسانی و بر اساس راهبردهای ابلاغی استاندار محترم مازندران، “نخستین نشست منسجم شهرستانی” با هدف ایجاد توازن در توسعه مدیریت شهری و روستایی و تقویت زیرساختهای عمرانی، به میزبانی بهشهر برگزار شد. این نشست که با حضور مدیرعامل، جانشین و معاون فنیومهندسی سازمان







