بازنگری نظام مدیریت یکپارچه در برق منطقهای مازندران و گلستان
به گزارش تیترشمال و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران وگلستان، به ریاست مهندس نصیری، مدیرعامل شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان، جلسه مهم بازنگری مدیریت سیستمهای مدیریت یکپارچه با حضور معاونین و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد. هدف اصلی از این جلسه، ارزیابی اثربخشی فرآیندهای جاری و








