کد خبر : 19873
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۴۵
52 views

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان:

«امید» اسم رمز عبور از تمامی بحران‌های کشور است

«امید» اسم رمز عبور از تمامی بحران‌های کشور است
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: امید به مفهوم خط شکن بوده و اسم رمز عبور کشور از تمامی بحران‌ها است.


به گزارش تیتر شمال؛ دکتر محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در دومین روز از برگزاری جام رسانه‌ای امید در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز می‌خواهم در خصوص واژه «امید» در مقابل واژه نا امیدی صحبت کنم که شاه کلید توسعه و پیشرفت کشور است.

وی افزود:«امید» به مفهوم خط شکن بوده و اسم رمز عبور از تمامی بحران های ما بوده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، خاطرنشان کرد: در شرایطی که همه آیه یأس می‌خواندند، عده ای راه امید را باز می کردند و چه بسا عده‌ای نهی، هم می کردند؛ اما آن شهید خط شکن بود که با ایثار راه امید را باز می کرد.

این مسئول ادامه داد: خط شکن بودن ویژگی هایی دارد و ادعای بزرگی است و اگر ما مدل مدیریت خط شکنان را در کشور پیاده سازی می کردیم در تمامی عرصه ها قطعا مشکل نداشتیم.

طیب‌نیا گفت: در کشوری که گنجینه خط شکنان است اما عده ای چشم به راهکارها و مدل های وارداتی دارند.

وی بیان کرد: در کربلای ۴ خط شکنان ما به آب زدند و قرار گذاشتند اگر کسی هم تیز خورد به آب بگوید و فریاد نزند، تا مبادا دشمن متوجه درد ما شود و لذا همکاران ما در فولاد مبارکه وقتی وارد صنعت شدند می دانستند با چه مشکلاتی مواجه اند و درجا نزدند، مشکل دیدند و دم نزدند و امروز بومی سازی یک نهضت است و شعار نیست.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان،عنوان کرد:  همکاران ما از محدودیت و محرومیت دم نزدند و امروز به خودکفایی نزدیک هستیم و ۹۰ درصد تجهیزات بومی سازی شد و با بیش از ۱۰۰ درصد ظرفیت کار تولید را انجام داد و در جزو ۱۰ کشور برتر جهان در تولید فولاد هستیم.

این مسئول افزود: امسال سال جهش تولید نامگذاری شد و اگر برخی قوانین دست و پا گیر رفع شود جهش تولید به معنای حقیقی محقق خواهد شد.

طیب‌نیا اعلام کرد: وقتی به فولاد مبارکه حمله سایبری شد، می‌شد با یک بحران مواجه باشیم و ظرفیت یک فاجعه وجود داشت اما همکاران خط شکن ما این بار هم وارد میدان شدند و ریسک و مسئولیت پذیرفتند و در کمتر از ۳۶ ساعت جریان تولید به روال اولیه بازگشت.

وی مطرح کرد: در جبهه های دیگر نیز به شرکت های داخلی اعتماد کردیم و طی دو سال گذشته نیروگاه لوکوموتیو ساخت داخل تولید شد و نیروگاه با بالاترین راندمان در مدار تولید قرار گرفته است.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، تاکید کرد: ما صرفا خودمان را تولیدکننده فولاد نمی دانیم و شعار ما خلق آینده بهتر برای ایران و ایرانی است.

این مسئول افزود: امروز ثمره شهید تهرانی مقدم را می بینیم و امروز نام نهرانی مقدم مقارن با صنعت هوا فضای جهان مطرح می شود و او خط شکن این صنعت در ایران است و حاصل این خط شکنی را امروز با عملیات «وعده صادق» درک می کنیم.

طیب‌نیا اشاره کرد: امروز در صنعت ما نیز هستند افرادی که خط شکن هستند و الگوی آنان تهرانی مقدم ها هستند.

وی با بیان اینکه امروز نیازمند مدیران خط شکن هستیم؛ عنوان کرد: امروز جایگزین اقتصاد فولادین به جای اقتصاد نفتی دور از ذهن و نشدنی نیست.

انتهای خبر/

#جام_رسانه_ای_امید
#مازندران۱_شهید_هادی_باغبانی

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.