کد خبر : 22871
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
114 views

مناسب سازی سرعت گیرها روند مناسبی ندارد؛

انتقاد استاندار از وجود سرعت‌گیرهای غیرمجاز در مازندران

انتقاد استاندار از وجود سرعت‌گیرهای غیرمجاز در مازندران
استاندار مازندران با اشاره به وجود سرعت‌گیرهای غیرمجاز در استان، گفت: تعداد بالای سرعت گیرها در جاده های استان نیازمند تصمیم گیری و در نهایت با رعایت اصول استانداردها، مناسب سازی است.


به گزارش تیتر شمال؛ یوسف نوری بعدازظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان مازندران در سالن شهید رجایی استانداری مازندران با اشاره به وجود سرعت‌گیرهای غیرمجاز در استان،گفت: در صورت احساس نیاز به وجود سرعت‌گیرها، استانداردسازی آنها الزامی است.

وی با اشاره به تعداد بالای سرعت گیرها در جاده های استان افزود: این زمینه باید ملاحظاتی برای خودروهای امدادی در نظر گرفته شود و در صورت نیاز مبنی بر وجود سرعت گیرها در شورای ترافیک استان و شهرستان تصمیم گیری و در نهایت با رعایت اصول استانداردها نصب شود.

استاندار مازندران با اشاره به جمع آوری و حذف ۴۵ سرعت گیر و استاندارسازی ۱۴۱ مورد از آن‌ها گفت: انتظار داریم در این زمینه فرهنگ سازی مناسبی صورت گیرد.

استاندار مازندران در مورد تعداد بیشمار و استاندارد نبودن برخی سرعت گیرها در محورهای درون و برون شهری، افزود: فرمانداران باید در اسرع وقت نسبت به حذف و اصلاح سرعت گیرها بصورت عملی اقدام کنند.

نوری افزود: به نظر می رسد، سرعت گیرهای استان نیازمند استاندارد سازی است.

وی با تاکید بر این که سرعت گیرهای مازندران باید با نظر کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی ایجاد شود، تصریح کرد: فرمانداران شهرستان های مازندران با همکاری پلیس راهور باید نسبت به اصلاح و حذف سرعت گیرها اقدام کنند.

استاندار مازندران با ذکر این نکته که بررسی ها نشان می دهد دستگاه های امداد رسان به ویژه اورژانس مازندران نسبت به وجود سرعت گیرهای غیر مجاز برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان با چالش مواجه می شوند، تصریح کرد: امروز شهرهای مازندران به خصوص در حوزه راه های درون و برون شهری با عدم تناسب و زیبایی مواجه است.

در همین زمینه عبدالرضا دادبود معاون عمرانی استاندار مازندران نیز خاطر نشان کرد: بهسازی و مناسب سازی سرعت گیرها در مازندران روند مناسبی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: این مسأله نه تنها در شهرها بلکه در سطح روستاها نیز مشهود است و با سرعت گیرهای زیادی مواجه هستیم که انتظار داریم، فرمانداران در این زمینه اقدامات موثرتری انجام دهند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.