کد خبر : 22566
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
114 views

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران:

تعامل مجموعه انتظامی و قضایی، تضمين‌کننده امنيت پايدار در مازندران است

تعامل مجموعه انتظامی و قضایی، تضمين‌کننده امنيت پايدار در مازندران است
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: تعامل مجموعه انتظامی و قضایی، تضمین‌کننده امنيت پايدار در سطح استان خواهد بود.


به گزارش تیتر شمال؛  علی‌اکبر عالیشاه در دیدارِ فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: جلوه تعامل قوه قضاییه و نیروی انتظامی، برقراری امنیت و عدالت در جامعه است.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نيروی انتظامی استان در برقراری امنيت و آرامش، تصریح کرد: نتیجه تعامل دو مجموعه قضایی و انتظامی تقویت بیش‌ازپیش امنیت در جامعه است.

دادستان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط و همدلی خوبی بین این دو مجموعه در استان وجود دارد و ان‌شاءالله استمرار هماهنگی‌های موجود، موجب ثبات امنیت پایدار در جامعه خواهد بود.

عالیشاه با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی با خدمت‌رسانی و مسئولیت‌پذیری و تلاش شبانه‌روزی خود نقش مهمی در حفظ و ارتقای امنیت مردم ایفا می‌کند، اظهار کرد: تعامل مجموعه انتظامی و قضایی، تضمین‌کننده امنيت پايدار در سطح استان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم، پلیس را حامی و مامن خود می‌دانند، اظهار کرد: پلیس ضمن برخورد قاطع با مجرمان و مخلان نظم و امنیت باید متانت و مهربانی را سرلوحه رفتار با مردم قرار دهند.

در این جلسه فرمانده انتظامی استان مازندران نیز ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضایی مازندران در مأموريت‌های محوله، اظهار کرد: حمایت و پشتیبانی مقتدرانه قوه قضاییه از نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت و آرامش جامعه و برخورد قاطع و قانونی با مجرمان دارد.گفتنی است در این جلسه در خصوص مسائل مبتلا به استان مازندران گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.