کد خبر : 22543
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
124 views

شهردار ساری در نشست با مدیرعامل آبفای مازندران:

در تسریع خدمات‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم

در تسریع خدمات‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم
شهردار ساری در نشست با مدیرعامل آبفای مازندران بابیان اینکه تعامل بین شهرداری و آبفا موجب افزایش سطح خدمات‌رسانی می‌شود، گفت: در تسریع خدمات‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.


به گزارش تیتر شمال؛ جلسه تعامل و همکاری فی‌مابین شهرداری و آب و فاضلاب شهری با حضور محمدحسین قبادی شهردار ساری، پرویز شعبانی رئیس و حسین وریجی عضو شورای اسلامی شهر، زمان اصغری معاون توسعه مدیریت و منابع، مرتضی عطایی معاون خدمات شهری، مجید مزنگی رئیس سازمان مدیریت پسماند، سید مصطفی موسوی مهر رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری، بهزاد برار زاده مدیرعامل آبفای مازندران و معاونان و حسن‌پور رئیس آب و فاضلاب مرکز استان عصر یکشنبه برگزار شد.

محمدحسین قبادی شهردار ساری در این نشست بابیان اینکه تعامل بین شورا و شهرداری با شرکت آبفا موجب بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان می‌شود، گفت: در تسریع خدمات‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب در بازار شریف العلما، پارک قائم، پارک شهید جنگلی شهید نوبخت و پروژه زباله‌سوز ساری خواستار همکاری بیشتر این شرکت خدمات رسان برای برون‌رفت از مشکلات و ارتقاء خدمات‌رسانی به مردم شد.

قبادی تأکید کرد: هر چه تعامل بین مدیریت شهری و شرکت آبفا بیشتر باشد، قطعاً شاهد بهبود سطح خدمات‌رسانی و به دنبال آن رضایتمندی شهروندان خواهیم بود.

هماهنگی شرکت آبفا با شهرداری جهت حفاری و ترمیم آسفالت و جلوگیری از دوباره‌کاری، مدیریت منابع آبی، تعامل دوجانبه برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و همکاری دوجانبه برای اجرای طرح‌های زیرساختی مشترک بین آب و فاضلاب و شهرداری از مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در این جلسه بود که موردگفتگو قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.