کد خبر : 23324
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
109 views

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران:

سرمایه گذاری ۸۵ میلیارد ریالی دولت برای آبرسانی به هفت روستای بابل

سرمایه گذاری ۸۵ میلیارد ریالی دولت برای آبرسانی به هفت روستای بابل
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: طرح آبرسانی به هفت روستای بابل با سرمایه گذاری ۸۵ میلیارد ریالی به پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تیتر شمال، بهزاد برارزاده امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از این طرح آبرسانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای بهره‌مندی هفت روستای درونکلای غربی بابلکنار از تصفیه‌خانه آبرسانی شهرهای گروه الف از سد آیت اله صالحی مازندرانی (سد البرز)، عملیات اجرای خط انتقال و شبکه توزیع به طول ۶ هزار و ۵۰۰ متر در دست اجراست.

وی گفت: تا کنون برای اجرای این طرح آبرسانی سه هزار و ۷۵۰ متر لوله گذاری انجام شد که این امر سبب شد این طرح به پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی برسد.

مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران افزود: بعد از اتمام این طرح آب آشامیدنی بیش از یک هزار و ۶۰۰ خانوار برای هفت روستای مجتمع درونکلای غربی و شرقی، درزی محله، گاوزن محله، پایین مرزناک، اجاک و مزدا کتی بابل برطرف خواهد شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: کمبود آب شرب یکی از مشکلات اساسی چند ساله اهالی این روستاها بود که با سرمایه گذاری دولت در حال تکمیل است.

طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف که شامل چند شهر مرکزی مازندران همانند سوادکوه شمالی، بابل، بابلسر، فریدونکنار است آب مورد نیاز این طرح کلان از سد بزرگ البرز تامین می شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.