کد خبر : 23688
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
87 views

سومین جشنواره غذاهای سالم شهرداری ساری برگزار شد

سومین جشنواره غذاهای سالم شهرداری ساری برگزار شد
سومین جشنواره غذاهای سالم به همت مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری با همکاری امور بانوان نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان ساری و حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران سازمان های شهرداری ساری و جمعی از مسئولان و بانوان در بوستان خانواده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر شمال، سومین جشنواره غذاهای سالم شهرداری ساری با حضور شعبانی رییس شورای اسلامی شهر،یوسفی نائب رییس،شریفی،  وریجی،بخشی از اعضای شورای اسلامی شهر ، مسئولین امور بانوان فرمانداری و نواحی یک ودو آموزش وپرورش ساری ،مدیران سازمان های تابعه شهرداری ساری و مدیران مدارس ،معلمان،دانش آموزان و جمعی از بانوان شهر با هدف حفظ و احیای فرهنگ غذای سالم و به معرض نمایش قراردادن توانمندی های بانوان برپا شد.

پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی شهر ساری: جشنواره غذای سالم،موجبات سلامت همگانی و توسعه پایدار را فراهم می سازد در این جشنواره پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری طی سخنانی ضمن قدردانی از دست اندر کاران این برنامه شایسته فرهنگی گفت : این قبیل جشنواره ها ضمن حفظ و احیای فرهنگ بومی محلی، زمینه جذب گردشگر و فعالسازی صنعت گردشگری را بیش از پیش تقویت میکند و موجبات سلامت همگانی و نشاط اجتماعی را فراهم می سازد.

. سید حسین یوسفی نائب رییس شورای اسلامی شهر ساری:نگاه نو به توانمندی و‌ظرفیت بانوان،کلید موفقیت توسعه اقتصادی است وی ضمن تقدیر از این اقدام شایسته مرکز امور بانوان و خانواده ،آن را موثر در معرفی توانمندی های بانوان و در پی آن افزایش نشاط اجتماعی ویژه بانوان دانست.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق و مدون می توان به تحقق اهداف در حوزه سلامت و گردشگری،رونق اقتصادی بانوان دست یافت.

 ذوالفقار شریفی عضو شورای اسلامی شهر ساری:گردشگری غذا،بستری مناسب برای توسعه روستایی و شهری است

 ذوالفقار شریفی گفت: جشنواره غذا فرصتی ارزشمند برای احیا و آشنایی بیشتر با غذاهای سالم و‌بومی ویژه نسل آینده است و تاثیر بسزایی در اقتصاد روستا و شهر و در بحث کلان تر جامعه دارد

وی تصریح کرد: گردشگری غذا،بستری مناسب برای توسعه روستایی و شهری است.

وی با اشاره به توسعه صنعت گردشگری ویژه گردشگری غذا در جهان ،گفت: در استان تنوع و گوناگونی غذایی بومی و محلی سالم را داریم و با استفاده از ظرفیت بانوان در این زمینه پیشرفت شگرفی داشته باشیم.

سبحان بخشی عضو شورای اسلامی شهر ساری:استفاده از غذاهای سالم و ارگانیک پلی بسوی ارتقای فرهنگ سازی سبک زندگی سالم است وی با اشاره به زندگی مدرن امروزی و کم‌توجهی به سبک زندگی سالم،استفاده از غذاهای سالم و ارگانیک را امری مهم برای پیشبرد و ارتقای فرهنگ سازی صحیح تغذیه سالم برشمرد.

وریجی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری: جشنواره غذای سالم،نماد شایسته فرهنگ بومی و محلی است وریجی گفت:بی شک برپایی و برگزاری جشنواره غذا،بدلیل تنوع غذایی در استان و شهر،هویت بخشی بانوان و نقش توسعه ای را سبب می شود

وی تصریح کرد: این رویداد مهم در برند سازی و شکوفایی تولیدو اقتصاد تاثیر گذار است و ان شالله این جشنواره ها بشکل دائمی دایر شود.

خاطر نشان می سازد: در این جشنواره از بیش از ۴۰ غرفه با مشارکت زنان سرپرست خانوار ،بانوان شاغل در شهرداری و فرهنگیان ودانش آموزان نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان ساری غرفه در قالب غذا،آش،سوپ ،دسر و…شرکت داشتند.که در پایان جشنواره با داوری های صورت گرفته در بخش مسابقه ای آش،به سه نفر از شرکت کنندگان با اهدای لوح یادبود تقدیر بعمل آمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.