علت کندی اخیر استفاده از سامانههای بانک قرضالحسنه مهر ایران چیست؟
به گزارش تیتر شمال؛ حامدی مدیر روابط عمومی شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران در مازندران در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص چرایی اختلالهای اخیر در سامانههای این بانک گفت: با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه از خدمات آنلاین بانک و افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و همچنین افزایش تعداد وامهای پرداختی که در مقایسه با سایر بانکها عدد کمنظیری است، سامانههای بانک با حجم بار مضاعفی در روزهای اخیر روبهرو بوده است.
وی افزود: علت کندی ایجاد شده در استفاده از سامانهها و همچنین اختلالهایی که در برخی از ساعات اوج تراکنشها در سامانههایی همچون همراهبانک «مهریران» رخ داده، همین مسئله بوده که ممکن است در روزهای آتی نیز تکرار شود و لذا بانک از صبر و بردباری مشتریان سپاسگزار است.
مدیر روابط عمومی شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران در مازندران ضمن اعلام صدور اطلاعیه بانک قرضالحسنه مهر ایران در این باره گفت: در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از همه مشتریان وفادار خود، آمده است که بهطور ویژه و با هدف ارائه خدمات آنلاین گستردهتر و با کیفیتی بهتر، در حال ارتقا و بهروزرسانی سامانههای مختلف بهویژه نرمافزار همراهبانک هستیم. به زودی و ضمن برطرف شدن برخی اختلالهای ایجاد شده، شاهد ارائه خدماتی شایستهتر به همراهان بانک مهربانیها خواهیم بود.
حامدی به جزییات بیشتر آمده در این اطلاعیه اشاره کرد و گفت: مشتریان میتوانند برای دریافت خدمات پایه بانکداری الکترونیک، از طریق نسخه جدید نتبانک https://ib.qmb.ir/netway/index اقدام کرده و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور نتبانک، از لینک https://ib.qmb.ir/netway/userAccount/signUp استفاده کنند.
وی متذکر شد: همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک (۰۲۱۴۳۲۲) بهصورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به پرسشهای مشتریان است.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی مازنداصناف
انتهای پیام/
برچسب ها :استفاده از سامانههای بانک ، علت ، قرضالحسنه مهر ایران ، کندی اخیر ، نسخه جدید نتبانک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰