کد خبر : 23533
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۰۴
110 views

استاندار مازندران در نشست بررسی مشکلات مهم توسعه سوادکوه:

لازمه پیشرفت هر شهرستان در گرو شناسایی اولویت‌ها و فراهم نمودن زیرساخت‌ها است

لازمه پیشرفت هر شهرستان در گرو شناسایی اولویت‌ها و فراهم نمودن زیرساخت‌ها است
استاندار مازندران در نشست بررسی مشکلات و مسائل مهم توسعه شهرستان سوادکوه، تاکید کرد: پیشرفت و توسعه هر شهرستان در شناسایی اولویت‌ها و فراهم نمودن زیرساخت‌ها شکل خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تیتر شمال، نشست بررسی مشکلات و مسائل مهم توسعه و توانمندی های شهرستان سوادکوه با حضور استاندار مازندران، عباسی، نماینده مردم شهرستان های قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سوادکوه، مسئولان استانی و شهرستانی و تعدادی از مردم منطقه برگزار شد.

یوسف نوری استاندار مازندران در نشست بررسی مشکلات و مسائل مهم توسعه شهرستان سوادکوه، تاکید کرد: پیشرفت و توسعه هر شهرستان در شناسایی اولویت‌ها و فراهم نمودن زیرساخت‌ها شکل خواهد گرفت.

وی، نشست و گفتگو با سایر ارکان قدرت را یکی از الزامات و دستور کار مدیریتی برشمرد و گفت: قطعاً چنانچه این نشست‌ها با همگرایی و همسویی باشد، هم‌فزایی نیز ایجاد می‌شود و با همفکری راهکارهای عملیاتی ارائه می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به تلاش بی‌وقفه و همراهی عباسی نماینده مردم این حوزه در رفع موانع و توسعه منطقه، گفت: مسئولان با تعامل و در کنار مردم می‌توانند شهر و استان را به سمت توسعه سوق دهند.

در این نشست در خصوص مباحث خدمات درمانی و بهداشتی، بهبود فضای مخابراتی، مشکلات آبرسانی و برق و استفاده حداکثری از توانمندی‌های روستایی و گردشگری، مسائل عمرانی و کشاورزی، همچنین مسائل قضایی و برخی دیگر از مباحث جاریه بررسی لازم بعمل آمده و راهکارها و پیشنهادهای لازم ارائه شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.