کد خبر : 14407
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
170 views

استاندار مازندران:

لزوم تهیه بانک اطلاعاتی جامع مناطق آسیب‌پذیر در مازندران/توانمندسازی 56 محله آسیب‌پذیر استان در دستور کار قرار دارد

لزوم تهیه بانک اطلاعاتی جامع مناطق آسیب‌پذیر در مازندران/توانمندسازی 56 محله آسیب‌پذیر استان در دستور کار قرار دارد
استاندار مازندران با بیان اینکه توانمندسازی 56 محله آسیب پذیر مازندران در برنامه اجرایی دولت در استان قرار گرفت؛ گفت: آن‌چیزی که در این حوزه یک ضرورت بوده آن است که یک بانک اطلاعاتی جامع با همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط تشکیل شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در افتتاح نمایشگاه محلات کم برخوردار مازندران در ساری، اظهار کرد: مناطق آسیب‌پذیر در مازندران، مناطق فقیر نشین نیستند، بلکه در برخی از موارد مناطق برخوردار استان هم جزو این محلات آسیب پذیر به شمار می‌روند.

وی افزود: آن‌چیزی که در این حوزه یک ضرورت بوده آن است که یک بانک اطلاعاتی جامع با همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط اعم از کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و هلال احمر تشکیل شود تا بتوان با مدیریت متمرکز، مناطق آسیب پذیر را شناسایی و نسبت به توانمند سازی آن اقدام کرد.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات ریشه‌ای و قطعی این مناطق آسیب پذیر نیاز فوری است که نخبگان و چهره‌های دانشگاهی در این بخش ورود  و از نظرات کارشناسی آن‌ها استفاده شود.

این مسئول گفت: اگر از حضور نخبگان دانشگاهی برای حل این محلات استفاده نشود، شاید در آینده طرح‌هایی که اجرا می‌شود بی فایده اعلام و دستاورد مطلوبی نداشته باشد.

حسینی‌پور عنوان کرد: ممتاز ترین کاری که باید در این محلات و حتی در کل کشور انجام داد، نشاط آفرینی و افزایش امید در مردم است.

وی با بیان این مطلب که در مقطعی از تاریخ قرار داریم که دشمنان حتی یک عملکرد مثبت را بیان نمی‌کنند و آن را وارونه جلوه می‌دهند؛ تاکید کرد: وظیفه همه ما آن است که امید را در کشور به خصوص در این مناطق آسیب دیده ایجاد کنیم.

استاندار مازندران، با بیان اینکه اگر با روحیه انقلابی و جهادی کارها را به پیش ببریم اتفاقات ارزشمندی در این مناطق پیش خواهد آمد؛ گفت: استان مازندران که دیار علویان است دارای پیشینه تمدنی قوی است و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که برخی از محلات آسیب پذیر در این استان وجود داشته باشد.
​​​​​​​
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.