کد خبر : 21777
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
138 views

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد:

لزوم ورود مستقیم دولت برای حل چالش جدی مگس مدیترانه

لزوم ورود مستقیم دولت برای حل چالش جدی مگس مدیترانه
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه مگس مدیترانه، کرونای باغات مرکبات است؛ خواستار ورود مستقیم دولت برای حل این معضل جدی شد.


به گزارش تیتر شمال؛ عبدالله مهاجر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار اظهار کرد: مگس میوه امروز یک مصیبت جدی برای کشور است و جلسات متعددی در راستای عقیم‌سازی این حشره برگزار کردیم.

وی افزود: این مهم نیازمند منابع مالی و آگاهی عمومی بود و قطعاً باید دولت به طور مستقیم در این مسئله ورود کند.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: مگس مدیترانه، کرونای باغات مرکبات است و باید فکری اساسی برای این چالش جدی پیش روی کشور کرد.

این مسئول ادامه داد: مگس مدیترانه مشکلی است که باید آن را حل کرد و وزیر کشاورزی باید منابع ویژه برای حل این چالش ببیند و گویی هنوز یک عزم جدی وجود ندارد.

مهاجر بیان کرد: نقد رسانه‌ها قطعاً گام اول برای رشد است و رسانه‌ها، آینه عملکرد مدیران هستند.

وی عنوان کرد: حل معضل مگس میوه کار بخش خصوصی نیست و کار دولت است و این موضوع روی میز دولت است که باید اجرایی شود و اتاق بازرگانی ایران پیگیری می‌کند.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی رسانه در اتاق بازرگانی مازندران برای بیان چالش‌های بخش خصوصی یک ضرورت است و کمک کار حل مشکلات موجود خواهد بود.

مهاجر خاطرنشان کرد: کانون بازرگانان بانوان یک خلا در کشور است و در استان نیز مشهود بود که در دور نخست تشکیل شد اما در ادامه شاهد کمرنگ شدن فعالیت این کانون بودیم و باید این ظرفیت تقویت شود.

وی گفت: امیدواریم دولت چهاردهم با توجه ویژه به بخش خصوصی به یک هماهنگی مطلوب به بخش خصوصی برسد که به افزایش جهش تولید و ارتقای صادرات منجر خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.