کد خبر : 20105
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
119 views

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران:

آب ویلاهای استخردار قطع می شود

آب ویلاهای استخردار قطع می شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه به ویلاهایی استخردار خدمات ارائه نمی‌کنیم،گفت: اگر به صورت پنهانی اقدامی صورت گیرد مطمئنا برخورد می‌کنیم.


به گزارش تیتر شمال؛ بهزاد برارزاده عصر امرور در حاشیه ملاقات مردمی در غرب مازندران به تأکید وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور برای نظارت به ویلاهای استخردار اشاره کرد و‌ افزود: نظارت استخرهای خانگی با شرکت آب و فاضلاب است و با مشترکان پرمصرف از طریق تعرفه برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به ویلاهایی استخردار خدمات ارائه نمی‌کنیم،اظهار کرد: اگر به صورت پنهانی اقدامی صورت گیرد مطمئنا برخورد می‌کنیم.

برارزاده با اشاره به اینکه کسانی که پمپ‌های مستقیم وصل می‌کنند توسط همکاران در حوزه بهره‌برداری جریمه می‌شوند، اظهار کرد: مشترکان پرمصرف جریمه و مشترکین اقامتگاه‌های غیر دائم از تعرفه های خاص استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران در ادامه گفت: در بهار ۱۴۰۳ کمترین تنش آبی در ۱۰ سال گذشته را داشتیم.

وی ضمن بیان اینکه بسیاری از چاه‌ها بهسازی و تعدادی نیز حفر شدند اظهار کرد: در چشمه گردوک نوشهر ۱۲۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت اضافه شد.

برارزاده به انتقال آب روستاهای بیرون بشم شهرستان چالوس اشاره کرد و گفت: این پروژه با مشارکت مردم و شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.