کد خبر : 19699
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
149 views

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

آزادسازی ۵۱۰ ميلياردی اراضی کشاورزی در محمودآباد

آزادسازی ۵۱۰ ميلياردی اراضی کشاورزی در محمودآباد

به گزارش تیتر شمال؛ سردار حسن مفخمي‌شهرستاني اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر تصرف غير قانوني، ديوارکشي و ساخت و سازهاي غير مجاز در بخش قابل توجهي از زمين هاي کشاورزي منطقه روستاهاي فرامده و تازه آباد در شهرستان محمودآباد موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت. وي افزود: در اجراي اين ماموريت،



به گزارش تیتر شمال؛ سردار حسن مفخمي‌شهرستاني اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر تصرف غير قانوني، ديوارکشي و ساخت و سازهاي غير مجاز در بخش قابل توجهي از زمين هاي کشاورزي منطقه روستاهاي فرامده و تازه آباد در شهرستان محمودآباد موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: در اجراي اين ماموريت، پس از هماهنگي هاي قضائي و با حضور نمايندگان اداره جهادکشاورزي نسبت به تخريب ديوارکشي‌ها و بناهاي ايجاد شده در اين زمين‌هاي اقدام شد.

فرمانده انتظامي استان مازندران از آزادسازي ۱۷ هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضي کشاورزي در اين عمليات خبر داد و تصريح کرد: ارزش زمين رها سازي شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵۱۰ ميليارد ريال برآورد شد.

مفخمي شهرستاني با اشاره به تشکيل پرونده براي سه متهم در اين راستا و معرفي به مراجع قضایي خبر داد و اظهار داشت: حفظ بيت‌المال و اراضي ملي از دست متصرفان و سود جويان همواره در دستور کار پليس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضي ملي برابر قانون و با قاطعيت برخورد مي‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.