کد خبر : 4174
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۳۳
91 views

آزادسازی 32 هزار متر از اراضی ساحلی فریدونکنار

آزادسازی 32 هزار متر از اراضی ساحلی فریدونکنار

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی 32 هزار مترمربع از اراضی ساحلی سرخرود به ارزش 4 هزار و 800 میلیارد ریال خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ سیدموسی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی تصرف غیر قانونی اراضی ساحلی دریا از سوی افرادی سودجو در سرخرود شهرستان فریدونکنار، موضوع

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی 32 هزار مترمربع از اراضی ساحلی سرخرود به ارزش 4 هزار و 800 میلیارد ریال خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدموسی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی تصرف غیر قانونی اراضی ساحلی دریا از سوی افرادی سودجو در سرخرود شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی از شناسایی زمین‌های ساحلی که در تصرف افراد سودجو قرار گرفته بود خبر داد و گفت:  با حضور میدانی ماموران انتظامی، دادستان شهرستان، معاون شهردار، رئیس راه و شهرسازی و با بکار گیری ادوات راه سازی زمین مذکور در یک اقدام عملیاتی موانع و بناهای ایجاد شده در آن تخریب شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به رفع تصرف ۳۲ هزار متر مربع از سواحل شهرستان به ارزش ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در این عملیات، افزود: هر گونه تصرف اراضی ملی در ساحل و جنگل جرم و تعرض به حقوق بیت المال تلقی می گردد و در صورت مشاهده پیگرد قانونی به دنبال دارد.

حسینی در خاتمه با بیان این که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و افراد فرصت طلب به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با متخلفان و افراد سودجو برخورد و در اجرای احکام قضائی بدون فوت وقت عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.