کد خبر : 21924
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
118 views

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران خبر داد:

آغاز آبرسانی به هزار روستا در هفته دولت

آغاز آبرسانی به هزار روستا در هفته دولت
رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به هزار روستا با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در هفته دولت آغاز می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ عبدالرضا دادبود در گفتگو با خبرنگاران، هفته دولت را نماد امیدآفرینی و محور خدمت جهادی و صادقانه به مردم عنوان کرد و افزود: شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت به دلیل روحیه جهادی و انقلابی، کار برای رضای خدا و خدمت بی‌منت به مردم، ماندگار شدند.

وی هفته دولت نمادی را از وحدت مردم و دولت خدمتگزار دانست و تصریح کرد: باید با خدمت صادقانه و جهادی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و رئیس ستاد هفته دولت در مازندران با اشاره به اینکه مدیران و کارکنان دولت باید با الگوگیری از شهدای خدمت، در راستای رضایت مردم گام بردارند، افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت به مردم هستند.

این مسئول با اشاره به تقارن هفته دولت امسال با ایام اربعین حسینی، گفت: برنامه‌های هفته بزرگداشت دولت در استان مازندران از پنجم شهریورماه آغاز و تا نهم شهریورماه ادامه دارد.

دادبود با اعلام اینکه تاکنون ۸۰۰ پروژه برای افتتاح در هفته دولت آماده شده است، اظهار کرد: عملیات اجرایی آبرسانی به هزار روستا با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در این هفته آغاز می‌شود.

رئیس ستاد هفته دولت در مازندران از افتتاح مخزن آب در شهرستان ساری همزمان با هفته دولت در استان خبر داد و گفت: در راستای کاهش تنش برق در استان خطوط انتقال برق و پست‌های توزیع و فوق‌توزیع با اعتباری ۵ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.