کد خبر : 19968
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
121 views

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران خبر داد:

آغاز طرح فرهنگی و هنری صعود در ۳۰۰ کانون مساجد مازندران

آغاز طرح فرهنگی و هنری صعود در ۳۰۰ کانون مساجد مازندران
سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران با بیان اینکه امروز عملیات اجرایی طرح فرهنگی و هنری صعود آغاز خواهد شد؛ گفت: ۳۰۰ کانون استان برای این طرح به ظرفیت ۲ هزار نفر هدف‌گذاری شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام محمد ترابیان ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه از آغاز بکار سایت «صعود» به آدرس اینترنتی soudmaz.ir خبر داد.

وی افزود: امروز عملیات اجرایی طرح فرهنگی و هنری صعود آغاز و اجرا خواهد شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، خاطرنشان کرد: این طرح در بین پنج طرحی که برای استان تعریف شد نخستین طرحی است که اجرا خواهد شد و از فردا توجیه تمامی کانون‌های مساجد انجام خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: از اواخر هفته ثبت‌نام نوجوانان و جوانان استان آغاز و ۳۰۰ کانون استان برای این طرح به ظرفیت ۲ هزار نفر هدف‌گذاری شده است.

ترابیان یکی از اهداف این طرح را کادرسازی نیروهای متخصص درون مسجد عنوان کرد و افزود: هر مسجد نیاز به تدوین‌گر، تئاتر، مربی سرود، رسانه و غیره داشته باشد که در این طرح آموزش این موارد  در دستور کار قرار داد.

وی عنوان کرد: این طرح در مسئله تخصصی در سطح شهرستان و در مسئله عمومی در سطح مساجد برگزار می‌شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران گفت: از هزار و  ۲۱۹ کانون سطح استان تا ۳۰۰ کانون را بنا داریم تا پای کار بیاوریم و کلاس‌های آموزشی تا پایان تابستان برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: تا جایی که توان ما بود در اجرای این طرح دستگاه‌های مختلف فرهنگی همکاری و مشارکت داریم و از بسیج محلات گرفته تا شهرداری‌ها در این طرح با ما مشارکت دارند.

ترابیان افزود: در کانون مساجد در تمامی موضوعات الزام دارند تا با بسیج همکاری داشته باشند و کار موازی نداریم و تقسیم کار صورت گرفته است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران گفت: در حال رایزنی با جهاد دانشگاهی و فنی‌وحرفه‌ای هستیم تا مدرک معتبری به مهارت‌آموزان این طرح داده شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.