کد خبر : 22346
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
116 views

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد:

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در مازندران

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس تا ۱۵ مهرماه امسال‌ ادامه دارد.


به گزارش تیتر شمال؛  یدالله ملکی در  گفتگو با خبرنگاران از تشدید نظارت بر بازار فروش ملزومات تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت:با فرارسیدن آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان، تعزیرات حکومتی طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس را آغاز کرد.

وی افزود: با نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان از قبیل لوازم تحریر، پوشاک، کیف و کفش و هزینه های مربوط به سرویس مدارس، طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس از ۱۰ شهریور ماه آغاز و تا ۱۵ مهر ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران، خاطرنشان کرد:  این طرح با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت از ورود و عرضه لوازم تحریر و نوشت افزار قاچاق با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های نظارتی اجرا می‌شود.

ملکی بیان کرد: روسای شعب تعزیرات حکومتی به همراه دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌های مشترک با نظارت بر مراکز فروش لوازم تحریر، پوشاک، کیف و کفش و هزینه‌های مربوط به سرویس مدارس، اجرا  می‌شود.

وی اعلام کرد: طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی  با حضور میدانی بازرسان در سطح بازار انجام و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برای متخلفین در محل پرونده تشکیل و در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.