کد خبر : 20497
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
109 views

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های مازندران خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی احداث پل پرچور شهرستان عباس آباد

آغاز عملیات اجرایی احداث پل پرچور شهرستان عباس آباد
عملیات اجرایی احداث و بهسازی پل پرچور عباس آباد با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان آغاز شد.


به گزارش تیتر شمال؛ کامل نصراللهی رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت:عملیات اجرایی حفاری شمع پل پرچور بخش مرکزی شهرستان عباس آباد که راه ارتباطی دهستان لنگارود شرقی و لنگارود غربی که بر اثربارش باران سیل‌آسا و وقوع سیل در آبان ماه سال گذشته تخریب گردیده بود با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان آغاز شد.

او افزود: پل‌ها همواره نقش موثری در ایجاد ارتباط میان اقوام و شکوفایی اقتصادی جوامع ایفا نموده و در تامین شبکه ارتباطی راه‌های یک کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

نصراللهی گفت: پل‌ها نمی‌توانند برای همیشه باقی بمانند و هر شکل سازه‌ای که به کار برده شود و یا هر مصالحی که استفاده شود، دیر یا زود آثار فرسودگی در آنان ظاهر و یا در اثر بلایای طبیعی و غیر طبیعی دچار آسیب می‌شوند بنابراین موضوع ارزش پل‌ها و خسارات ناشی از بی توجهی به نگهداری آنها و مرمت نقاط آسیب دیده در اثر رخداد‌های طبیعی و حوادث جاده‌ای یکی از مواردی است که باید به طور وسیع و گسترده مورد توجه قرار گیرد.

او افزود: پل‌ها جزء ابنیه مهم راه‌ها بوده که در سال‌های اخیر عمدتاً برداشت بی رویه مصالح پائین دست پل‌ها آب شستگی پایه‌ها و تخریب فونداسیون آن را بدنبال داشته که در نتیجه خسارات سنگینی را به این اداره کل جهت بازسازی مجدد آن تحمیل کرده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.