کد خبر : 18573
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۱۴
167 views

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری خبر داد:

آغاز نمایشگاه فروش بهاره از ۲۰ اسفند در مرکز مازندران

آغاز نمایشگاه فروش بهاره از ۲۰ اسفند در مرکز مازندران
سرپرست اداره صمت شهرستان ساری، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اسفند در سایت نمایشگاهی نیاوران شهرستان ساری برگزار می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمد سیدی سرپرست اداره صمت شهرستان ساری در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اسفند در سایت نمایشگاهی نیاوران شهرستان ساری برگزار می‌شود.
وی افزود: در این نمایشگاه‌ عرضه مستقیم کالاهای اساسی و تنظیم بازار تحت عنوان نمایشگاه بهاره برگزار خواهد شد، کالاهای اساسی ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان اعم از مواد شوینده، پوشاک، کیف، کفش، آجیل، میوه، مواد غذایی، شیرینی و لبنیات، عرضه خواهد شد.
سرپرست اداره صمت شهرستان ساری بیان کرد: در حوزه نظارت و بازرسی نیز اقدامات ویژه‌ای برای جلوگیری از گران‌فروشی و نظارت بر فروش فوق‌العاده در دستور کار است.
سیدی یادآور شد: غرفه‌های ویژه عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازاری نظیر شکر، سیب، پرتقال، مرغ و گوشت نیز در نمایشگاه‌های بهاره در نظر گرفته شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با ایام نوروز و لزوم رعایت شئونات و حدود این ماه عزیز توسط اصناف و بازاریان ، نشست‌های مختلفی برگزار شد.

* کشف ۳۶۰ کیلو آجیل و خشکبار قاچاق

رئیس اداره صمت شهرستان ساری گفت: در بازدید مشترک صورت گرفته در راستای نظارت بر اقلام پرمصرف ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بازرسان این حدود ۳۶۰ کیلو آجیل و خشکبار به ظن قاچاق کشف شد که ارزش ریالی کالاهای مکشوفه نیز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.