کد خبر : 20392
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
54 views

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری خبر داد؛

آمادگی ۲۴ ساعته سازمان پسماند برای ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی

آمادگی ۲۴ ساعته سازمان پسماند برای ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی
با توجه به در نظر گرفتن محل تخلیه مجاز برای تخلیه خاک و نخاله‌های ساختمانی، شهروندان و پیمانکاران می‌توانند طی هماهنگی با واحد خاک و نخاله و امور عمرانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری، پسماندهای ساختمانی و عمرانی، سرشاخه‌ها و لایروبی حاصل از انهار را به‌صورت 24 ساعته به زمین موردنظر انتقال دهند.


به گزارش تیتر شمال؛  مجید مزنگی رئیس سازمان مدیریت پسماند اعلام کرد: به استناد ماده ۱۶ و ۲۰ قانون مدیریت پسماند و حکم دادستانی، تخلیه زباله، خاک و نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر، جرم محسوب شده و جریمه، توقیف خودرو و بازداشت متخلف را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: واحد خاک و نخاله و امور عمرانی سازمان جهت جلوگیری از تخلیه غیرمجاز در حاشیه شهر، اقدام به تهیه زمینی به مساحت تقریبی ۲ هکتار نموده که تنها محل مجاز برای تخلیه نخاله و خاک ساختمانی، بافاصله یک کیلومتری از شهر ساری و در روستای لاکدشت واقع‌شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری گفت: این زمین، بر اساس ضوابط و پروتکل‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست در حال فعالیت است و قابلیت پذیرش کلیه پسماندهای ساختمانی و عمرانی، سرشاخه‌ها و لایروبی حاصل از انهار را به‌صورت ۲۴ ساعته دارد.

مزنگی در پایان ضمن تشکر از شهروندان در راستای رعایت فرهنگ شهروندی و حفظ زیبایی بصری شهر افزود: از شهروندان محترم شهر ساری تقاضا می‌شود در صورت مشاهده تخلف با ثبت پلاک خودرو و یا در صورت نیاز به حضور در سایت تخلیه، با شماره ۰۹۰۱۸۳۳۴۲۴۱ و ۰۱۱۴۴۴۳۲۰۹۶ (داخلی ۱۱۳) تماس حاصل فرمایند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.