کد خبر : 15917
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۶
133 views

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران خبر داد:

آموزش بیش از سه‌هزار دانش آموز مازندران با بیماری‌های مشترک انسان و دام

آموزش بیش از سه‌هزار دانش آموز مازندران با بیماری‌های مشترک انسان و دام
سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران از آموزش بیش از 3 هزار نفر از دانش آموزان استان مازندران در قالب طرح همیار دامپزشکی خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ حمزه آقاپور کاظمی سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران از اجرا طرح همیار دامپزشکی در هفته دامپزشکی خبر داد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در ادارات دامپزشکی شهرستان و با هماهنگی آموزش و پرورش، کارشناسان و ناظرین بهداشتی دامپزشکی در ۱۱ شهرستان و با حضور در ۱۶ مدرسه، ضمن آشنایی دانش آموزان را با حرفه دامپزشکی به ارائه توضیحات در خصوص وظایف و اهداف سازمان دامپزشکی پرداختند.

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران، خاطرنشان کرد: این طرح با هدف آشنایی دانش آموزان با شغل دامپزشکی،  آشنایی با اهداف و وظایف دامپزشکی برگزار شد که با شرکت  ۳ هزار و ۱۵ نفر دانش آموز همراه بود.

آقاپور کاظمی متذکر شد: در این طرح، دانش‌آموزان با موارد مهمی همچون نقش دامپزشکی در نحوه مراقبت و نگهداری انواع حیوانات، آشنایی با بعضی از بیماری‌های مشترک انسان و دام مثل هاری و تب مالت و بیماری‌های انگلی  و تشریح موارد مهم بهداشتی و ایمنی در مقابل با سگ‌ها و حیوانات خانگی آشنا شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.