کد خبر : 22230
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۳۷
126 views

استاندار مازندران:

آموزش دانش‌آموزان راهبردی و خلاقانه باشد

آموزش دانش‌آموزان راهبردی و خلاقانه باشد
استاندار مازندران گفت: باید برنامه‌ریزی مناسب، روش‌های جذاب، راهبردی و خلاقانه برای آموزش دانش‌آموزان، بکار برده شود.


به گزارش تیتر شمال؛ یوسف نوری چهارشنبه‌شب در جلسه شورای آموزش و پرورش با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی مناسب، روش‌های جذاب، راهبردی و خلاقانه برای آموزش دانش‌آموزان، بکار برده شود.

وی افزود: مازندران، استان با اهمیتی بوده و از مواهب خدادادی و ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و باید از آن بنحو شایسته، برای آموزش و پرورش دانش‌آموزان بهره برد.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید به دانش‌آموزان  اعتماد کنیم و از ظرفیت‌های موجود برای رشد و تعالی آنها استفاده کرد.

وی گفت: برای بازگشایی مطلوب و شایسته مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اقدامات و فعالیت‌های لازم دست در دست یکدیگر و همکاری، همراهی و وفاق انجام شود.

نوری از تلاش فرهنگیان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت و موفقیت و سربلندی دانش‌آموزان تقدیر کرد.

حسین کمالی مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران نیز ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: جلسه شورای آموزش و پرورش با عنوان یک نهاد تصمیم‌گیر ،نظارتی و مدیریتی و با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم بسیار با اهمیت بوده و همه تلاش و دغدغه و تاکید بر بازگشایی مطلوب و مناسب مدارس در سال تحصیلی جدید است.

وی با بیان اینکه  ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان و اجرای برنامه‌های مختلف از جمله اقدامات آموزش و پرورش است، افزود: دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان استان مازندران در همه عرصه‌های فرهنگی ورزشی علمی برای کشور افتخار می‌آفرینند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون، پنج مدال جهانی، ۴۹ مدال کشوری با همت پشتکار و تلاش دانش‌آموزان برای آموزش و پرورش استان کسب شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.