کد خبر : 21809
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
134 views

رئیس خانه مطبوعات مازندران در آیین نکوداشت روز خبرنگار اعلام کرد:

اختتامیه ۳ جشنواره رسانه‌ای معطل ۷۰۰ میلیون اعتبار/سرپیچی برخی ادارات و شهرداری‌ها از قانون توزیع آگهی و مناقصه‌ها

اختتامیه ۳ جشنواره رسانه‌ای معطل ۷۰۰ میلیون اعتبار/سرپیچی برخی ادارات و شهرداری‌ها از قانون توزیع آگهی و مناقصه‌ها
رئیس خانه مطبوعات مازندارن با بیان اینکه آگهی ادارات باید در اداره ارشاد توزیع شود که عملا بعضا صورت نمی‌گیرد؛ گفت:مزایده و مناقصه‌ها باید بنا بر قانون در روزنامه‌ها چاپ شود که متاسفانه شهرداری‌ها در این امر همکاری نمی‌کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ ساسان شیخی رئیس خانه مطبوعات کشور در آیین نکوداشت روز خبرنگار در آمل اظهار کرد: حضور دفاتر مدیران در دفاتر رسانه‌ها ابتکار نوینی بود که جای تقدیر دارد.

وی افزود: اخیرا در ۵ شهرستان ۵ دوره آموزشی برگزار شد که ادامه خواهد داشت.

رئیس خانه مطبوعات کشور خاطرنشان کرد: رسانه‌های مازندران از وضعیت خوبی برخوردارند و ضریب کیفی روزنامه‌های استان بالا بوده و رتبه دوم چاپ را در کشور داریم.

رئیس خانه مطبوعات مازندران ادامه داد: در بخش هفته‌نامه نیز وضعیت خوبی داریم و در حوزه پایگاه‌های خبری نیاز به تقویت در حوزه تولید محتوا است.

شیخی اعلام کرد: مازندران جزو استان‌هایی است که در تمامی جشنواره‌های کشوری حایز رتبه هستند.

وی افزود: در حوزه بین‌المللی همکاری مشترکی را با کشور روسیه برای برگزاری جشنواره‌های رسانه‌‌ای برقرار کردیم و امسال نیز به صورت متمرکز در دست انجام است.

رئیس خانه مطبوعات کشور تاکید کرد: آگهی ادارات باید در اداره ارشاد توزیع شود که عملا بعضا صورت نمی‌گیرد و تخلفاتی صورت می‌گیرد.

رئیس خانه مطبوعات مازندران افزود: مزایده و مناقصه‌ها باید بنا بر قانون در روزنامه‌ها چاپ شود که متاسفانه شهرداری‌ها با بارگزاری در سامانه ستاد در این امر مشارکت و همکاری نمی‌کنند.

شیخی اعلام کرد: ۳ جشنواره در استان فراخوان دادیم و داوری انجام شد که نیازمند ۷۰۰ میلیون اعتبار جهت برگزاری اختتامیه است که تاکنون محقق نشده و معطل مانده است و می‌توان از محل صرفه جویی ادارات آن را تامین کرد.

وی تصریح کرد: چند سالی است که در حوزه رفاهی برای خبرنگاران اقدامی صورت نگرفته است که می‌شود با هماهنگی با برخی ادارات حداقل زیارت مشهد مقدس فراهم شود.

رئیس خانه مطبوعات کشور خواستار ارائه تسهیلات بانکی به خبرنگاران شد و گفت: دغدغه دیگر خبرنگاران آن است که مدیران علاقه‌مند به صفحات مجازی هستند و از رسانه‌ها فاصله گرفته‌اند و فیک نیوزها در حال سبقت از رسانه‌های دارای مجوز هستند.

رئیس خانه مطبوعات مازندران گفت: در استان‌های همجوار هزینه بیمه تکمیلی خبرنگاران را استانداری‌ها پرداخت می‌کنند که متاسفانه در استان مازندران محقق نشده و امیدواریم در این راستا اقدام عملی صورت گیرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.